Lekker eten,fijne bediening.
lekker, gezellig, toffe bediening!
Vlotte bediening, gezellige drukte, lekkere gerechten en veel keuze
Lekker goede service en snel bediend
Gezellig en goede service!!
Heel goede bediening door Hans en superlekker gegeten alweer
Aangenaam verrast door de gezelligheid, de vlotheid van bediening, de vriendlijkheid van het personeel en het heerlijke eten.
Vlotte en vriendelijke bediening. Fijne sfeer.0
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Gerechten waren superlekker met daarbij een vriendelijke bediening.
Goede klimatisering in deze warme dagen, zeer originele en lekkere gerechten, goede bediening
Zeer vriendelijk en lekker gegeten
Vriendelijke meisjes en kwaliteit eten.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vriendelijke en vlotte bediening . Lekker gegeten
Aangename setting, goede en vriendelijke bediening en natuurlijk lekkere gerechten !
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Lekker eten,fijne bediening.
lekker, gezellig, toffe bediening!
Vlotte bediening, gezellige drukte, lekkere gerechten en veel keuze
Lekker goede service en snel bediend
Gezellig en goede service!!
Heel goede bediening door Hans en superlekker gegeten alweer
Aangenaam verrast door de gezelligheid, de vlotheid van bediening, de vriendlijkheid van het personeel en het heerlijke eten.
Vlotte en vriendelijke bediening. Fijne sfeer.0
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Gerechten waren superlekker met daarbij een vriendelijke bediening.
Goede klimatisering in deze warme dagen, zeer originele en lekkere gerechten, goede bediening
Zeer vriendelijk en lekker gegeten
Vriendelijke meisjes en kwaliteit eten.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vriendelijke en vlotte bediening . Lekker gegeten
Aangename setting, goede en vriendelijke bediening en natuurlijk lekkere gerechten !