Lekker eten. Er is heel veel keuze. De bediening gebeurt zeer professioneel en vriendelijk. Het is een mooi gezellig etablissement met ruime parking.
Goede service en lekker gegeten.
Mooie locatie, vriendelijke medewerkers en altijd lekker eten.
Zeer lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Keuken, bediening, proficiat!
We hebben een leuke avond gehad. Ik had een boeket bloemen bij en er werd onmiddellijk een emmer voor voorzien. Vriendelijk personeel. Mooie inrichting. Gewoon gezellig om te gaan eten. En het eten was lekker natuurlijk.
Goede ontvangst. Toffe inrichting. Zaalpersoneel was vriendelijk èn proffesioneel.De gerechten vielen zeker in de smaak bij mijn gasten en mezelf. We heben ook genoten van de goede aperitif en klasse degustief. Kortom Het Cordaat aanrader !
Lekker eten, correcte prijs en vriendelijk personeel.
Vriendelijk en gedienstig personeel, goed verzorgde tafel en maaltijd, ruimte, gelukkig geen grootkeuken
Bediening is top!
Brasserie van een hoger niveau. Ondanks dat er "veel" volk was, was er niets van te merken aan de gerechten en de bediening . Heel vriendelijk en alles netjes
Niet tevreden is overdreven, maar : Mijn tonijnfilet lag droog op het bord met een paar droge stukken groenten op, geen saus. De garçon zei dat er warme groenten bij waren, maar daar had ik mij wel iets heel anders bij voorgesteld, en zeker niet zo droog. En er hadden een paar stukjes meer tonijn mogen opleggen voor die prijs. Bij de kroketten was ook niks van saus voorzien! Bedroevend !
Vlotte bediening en het eten was top.
Het was een supergezellige avond met een super bediening aan tafel . Het eten was heel lekker van aperitief tot en met het dessert . Top!
Zeer mooie zaak. Het eten was voortreffelijk en vooral de bediening was outstanding! (Kalende man met lange, verzorgde baard)
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Lekker eten. Er is heel veel keuze. De bediening gebeurt zeer professioneel en vriendelijk. Het is een mooi gezellig etablissement met ruime parking.
Goede service en lekker gegeten.
Mooie locatie, vriendelijke medewerkers en altijd lekker eten.
Zeer lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Keuken, bediening, proficiat!
We hebben een leuke avond gehad. Ik had een boeket bloemen bij en er werd onmiddellijk een emmer voor voorzien. Vriendelijk personeel. Mooie inrichting. Gewoon gezellig om te gaan eten. En het eten was lekker natuurlijk.
Goede ontvangst. Toffe inrichting. Zaalpersoneel was vriendelijk èn proffesioneel.De gerechten vielen zeker in de smaak bij mijn gasten en mezelf. We heben ook genoten van de goede aperitif en klasse degustief. Kortom Het Cordaat aanrader !
Lekker eten, correcte prijs en vriendelijk personeel.
Vriendelijk en gedienstig personeel, goed verzorgde tafel en maaltijd, ruimte, gelukkig geen grootkeuken
Bediening is top!
Brasserie van een hoger niveau. Ondanks dat er "veel" volk was, was er niets van te merken aan de gerechten en de bediening . Heel vriendelijk en alles netjes
Niet tevreden is overdreven, maar : Mijn tonijnfilet lag droog op het bord met een paar droge stukken groenten op, geen saus. De garçon zei dat er warme groenten bij waren, maar daar had ik mij wel iets heel anders bij voorgesteld, en zeker niet zo droog. En er hadden een paar stukjes meer tonijn mogen opleggen voor die prijs. Bij de kroketten was ook niks van saus voorzien! Bedroevend !
Vlotte bediening en het eten was top.
Het was een supergezellige avond met een super bediening aan tafel . Het eten was heel lekker van aperitief tot en met het dessert . Top!
Zeer mooie zaak. Het eten was voortreffelijk en vooral de bediening was outstanding! (Kalende man met lange, verzorgde baard)