Héél vriendelijke en vlotte bediening. Zéér lekker en mooie porties.
Door een foutje van mij, had ik 1 persoon te weinig doorgegeven, en we waren al met dertien, maar dit was op een mum van tijd opgelost, waarvoor zeer grote dank. We hebben zeer lekker gegeten en we hebben onze ogen echt de kost gegeven, zeer mooie borden en zeker een inspiratie voor ons als hobbykoks. Zeer vriendelijk personeel en een zeer mooie zaak. We komen zeker terug
Zoals altijd bijzondere prettige tafelervaring! Lekker eten, vriendelijke bediening en mooie omgeving!
Vriendelijk personeel en lekker gegeten.
De bediening wss alles behalve vriendelijk tot boertig toe jammer en de zaak was niet proper
Verzorgde zaak met fijne aanblik. Mooi en lekker eten Vriendelijk personeel
De 4-gangen menu was prima. De bediening door JOCHEN en zijn vrouwelijke collega was buitengewoon, op en top, klasse !
Ja prima
Lekker maar te duur (mocktails). Kleine porties en slechte akoestiek. Vriendelijk personeel
Lekker eten, perfecte bediening!
Het eten was echt super!!!. De dame blanche was , top!!! Heel vriendelijk personeel. Mooie inrichting. We komen zeker terug.
Gezellig, zeer lekker gegeten , prima
Lekker eten en vriendelijke bediening in een mooie omgeving.
Goede service, vriendelijk en lekker eten.
prima service
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Héél vriendelijke en vlotte bediening. Zéér lekker en mooie porties.
Door een foutje van mij, had ik 1 persoon te weinig doorgegeven, en we waren al met dertien, maar dit was op een mum van tijd opgelost, waarvoor zeer grote dank. We hebben zeer lekker gegeten en we hebben onze ogen echt de kost gegeven, zeer mooie borden en zeker een inspiratie voor ons als hobbykoks. Zeer vriendelijk personeel en een zeer mooie zaak. We komen zeker terug
Zoals altijd bijzondere prettige tafelervaring! Lekker eten, vriendelijke bediening en mooie omgeving!
Vriendelijk personeel en lekker gegeten.
De bediening wss alles behalve vriendelijk tot boertig toe jammer en de zaak was niet proper
Verzorgde zaak met fijne aanblik. Mooi en lekker eten Vriendelijk personeel
De 4-gangen menu was prima. De bediening door JOCHEN en zijn vrouwelijke collega was buitengewoon, op en top, klasse !
Ja prima
Lekker maar te duur (mocktails). Kleine porties en slechte akoestiek. Vriendelijk personeel
Lekker eten, perfecte bediening!
Het eten was echt super!!!. De dame blanche was , top!!! Heel vriendelijk personeel. Mooie inrichting. We komen zeker terug.
Gezellig, zeer lekker gegeten , prima
Lekker eten en vriendelijke bediening in een mooie omgeving.
Goede service, vriendelijk en lekker eten.
prima service