Zoals altijd een perfecte, zeer vriendelijke bediening en super lekker eten !
lekker eten en vriendelijk personeel
TOP! Toffe sfeer, hapjes, drankjes, gerechten, dessert zeer lekker en vriendelijke vlotte bediening!
Een mooie omkadering, zowel binnen als buiten, heel gezellig. We hebben lekker gegeten, 3-gangenmenu en mooi gepresenteerd.
Topkwaliteit met een vriendelijke bediening. Aangenaam decor, ofwel binnen, in de veranda of buiten.
Cordaat is altijd goed. Lekker, kwaliteit, vriendelijk personeel. Ik kom er supergraag :-)
Goede bediening, lekker eten
zeer goeie service, excellent food en zeer aangenaam gezelschap !!
Zeer aangenaam kader, super bediening en natuurlijk lekker eten !
Super lekker eten in een heel mooie setting met vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer?
Lekker eten, vriendelijke en vlotte bediening!
Lekker gegeten in een gezellig kader met een vriendelijke bediening!
Opnieuw weer lekker gegeten ;o)
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, lekker gegeten. Enige kleine opmerking is dat het Lunchmenu niet meteen werd voorgesteld toen we aan tafel zaten. Dit zijn we moeten gaan navragen. Voor mijn vegetarische tafelgenoten was er een alternatief lunchmenu voorzien en ze vonden het ook erg lekker!e
Het eten was zeer zeer lekker maar de bediening vreselijk arrogant (vooral de man aan het onthaal)!
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Zoals altijd een perfecte, zeer vriendelijke bediening en super lekker eten !
lekker eten en vriendelijk personeel
TOP! Toffe sfeer, hapjes, drankjes, gerechten, dessert zeer lekker en vriendelijke vlotte bediening!
Een mooie omkadering, zowel binnen als buiten, heel gezellig. We hebben lekker gegeten, 3-gangenmenu en mooi gepresenteerd.
Topkwaliteit met een vriendelijke bediening. Aangenaam decor, ofwel binnen, in de veranda of buiten.
Cordaat is altijd goed. Lekker, kwaliteit, vriendelijk personeel. Ik kom er supergraag :-)
Goede bediening, lekker eten
zeer goeie service, excellent food en zeer aangenaam gezelschap !!
Zeer aangenaam kader, super bediening en natuurlijk lekker eten !
Super lekker eten in een heel mooie setting met vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer?
Lekker eten, vriendelijke en vlotte bediening!
Lekker gegeten in een gezellig kader met een vriendelijke bediening!
Opnieuw weer lekker gegeten ;o)
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, lekker gegeten. Enige kleine opmerking is dat het Lunchmenu niet meteen werd voorgesteld toen we aan tafel zaten. Dit zijn we moeten gaan navragen. Voor mijn vegetarische tafelgenoten was er een alternatief lunchmenu voorzien en ze vonden het ook erg lekker!e
Het eten was zeer zeer lekker maar de bediening vreselijk arrogant (vooral de man aan het onthaal)!