Gezellige sfeer en mooi gepresenteerd eten. En vooral ook lekker.
Snelle service, vriendelijk en lekkere gerechten.
Vlotte bediening, lekker eten, gezellig interieur.
Lekker eten. vriendelijke bediening
Alles was top
Top, zoals gewoonlijk. Sashimi als voorgerecht voor de eerste keer genomen, beter dan bij de Japanner!
Alles is top
Lekker eten en aangename bediening
Lekker eten mooie locatie,professioneel en vriendelijk personeel!
Fijne setting, lekker eten en verzorgde borden , supervriendelijk bediening alles top, wij komen hier telkens heel graag eten
De bediening was top ,zeer vlot en vriendelijk, en het eten was meer dan overheerlijk, wij komen zeker nog eens terug
Warme gezellige atmosfeer, vriendelijke bediening en heel lekkere en mooi ogende borden ! We komen zeker terug ! Echt een adres als je gezellig binnen wil vertoeven! Het terras buiten 's zomers lijkt me minder aantrekkelijk vanwege het uitzicht. Is misschien op te lossen met aanplanting van meer groen...
Heel vriendelijke bediening en lekker gegeten!
Zeer lekker gegeten in een prachtige setting met een voortreffelijke bediening. Subliem.
Heel lekker, vriendelijk, prijs kwaliteit! absolute aanrader
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Gezellige sfeer en mooi gepresenteerd eten. En vooral ook lekker.
Snelle service, vriendelijk en lekkere gerechten.
Vlotte bediening, lekker eten, gezellig interieur.
Lekker eten. vriendelijke bediening
Alles was top
Top, zoals gewoonlijk. Sashimi als voorgerecht voor de eerste keer genomen, beter dan bij de Japanner!
Alles is top
Lekker eten en aangename bediening
Lekker eten mooie locatie,professioneel en vriendelijk personeel!
Fijne setting, lekker eten en verzorgde borden , supervriendelijk bediening alles top, wij komen hier telkens heel graag eten
De bediening was top ,zeer vlot en vriendelijk, en het eten was meer dan overheerlijk, wij komen zeker nog eens terug
Warme gezellige atmosfeer, vriendelijke bediening en heel lekkere en mooi ogende borden ! We komen zeker terug ! Echt een adres als je gezellig binnen wil vertoeven! Het terras buiten 's zomers lijkt me minder aantrekkelijk vanwege het uitzicht. Is misschien op te lossen met aanplanting van meer groen...
Heel vriendelijke bediening en lekker gegeten!
Zeer lekker gegeten in een prachtige setting met een voortreffelijke bediening. Subliem.
Heel lekker, vriendelijk, prijs kwaliteit! absolute aanrader