Lekker gegeten, zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Top bediening, mooie presentatie en heerlijk eten! Wij komen zeker nog terug! Complimenten aan de chef en de obers!
Vriendelijk personeel en lekker gegeten. De akoestiek viel ook nog mee, in restaurants is dit vaak een groot probleem. Ben nnb
Super lekker en top vriendelijke bediening
Aangenaam om te zitten .. lekker gegeten .. vriendelijk personeel .. prijs kwaliteit.. voldoende ruimte tss de tafels .
Zeer vriendelijk personeel, lekker gegeten en gedronken. Zeer aangename zaak.
Kwaliteit van menu was ok , maar met weinig smaak . Bediening was correct en vriendelijk.
Prima service en gezellige sfeer
Lekker eten en bijzonder hartelijke bediening
Lekker eten. Speciale gerechten die aan de verwachtingen voldoen. Looi concept. Vriendelijke bediening.
Het eten was echt heel lekker, de bediening was super vriendelijk en het is een gezellig restaurant om te zitten. Echt een aanrader, we komen zeker terug !
voldoende parking, modern restaurant, professionele bediening, eigentijds interieur, culinaire gerechten.
Vlotte en correcte bediening; Goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellig kader
We waren zeer tevreden over het verrassingsmenu: zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren verfijnd, gevarieerd en bijzonder smaakvol. Het nagerecht, een klassieker, maar ook een schot in de roos.
Heel lekker eten en een fijne bediening in een gezellige ruimte. Creatic Pelt
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Lekker gegeten, zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Top bediening, mooie presentatie en heerlijk eten! Wij komen zeker nog terug! Complimenten aan de chef en de obers!
Vriendelijk personeel en lekker gegeten. De akoestiek viel ook nog mee, in restaurants is dit vaak een groot probleem. Ben nnb
Super lekker en top vriendelijke bediening
Aangenaam om te zitten .. lekker gegeten .. vriendelijk personeel .. prijs kwaliteit.. voldoende ruimte tss de tafels .
Zeer vriendelijk personeel, lekker gegeten en gedronken. Zeer aangename zaak.
Kwaliteit van menu was ok , maar met weinig smaak . Bediening was correct en vriendelijk.
Prima service en gezellige sfeer
Lekker eten en bijzonder hartelijke bediening
Lekker eten. Speciale gerechten die aan de verwachtingen voldoen. Looi concept. Vriendelijke bediening.
Het eten was echt heel lekker, de bediening was super vriendelijk en het is een gezellig restaurant om te zitten. Echt een aanrader, we komen zeker terug !
voldoende parking, modern restaurant, professionele bediening, eigentijds interieur, culinaire gerechten.
Vlotte en correcte bediening; Goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellig kader
We waren zeer tevreden over het verrassingsmenu: zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren verfijnd, gevarieerd en bijzonder smaakvol. Het nagerecht, een klassieker, maar ook een schot in de roos.
Heel lekker eten en een fijne bediening in een gezellige ruimte. Creatic Pelt