Zeer vriendelijk eten was subliem⁰
Mooie locatie, heel lekker gegeten en een goede bediening.
mooie inrichting, vriendelijk personeel, lekker eten
Lekker, gezellig, vriendelijk
was goed
Goede vriendelijke bediening
Weer lekker gegeten!
Topbediening, lekker gegeten. SUPER!
Gezellig, ruim, zeer vriendelijk personeel en echt lekker eten.
Vlot, vriendelijk en behulpzaam
Lekker eten en grappige garçon
mooie locatie, gemakkelijk te bereiken en grote parking. Lekker eten en prima bediening. Top, doe zo voort.
Mooi interieur. Super lekker! Vriendelijke bediening! Aanrader!
lekker eten en mooi kader !
prima keuken en uitstekend ingespeeld op allergievragen
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Zeer vriendelijk eten was subliem⁰
Mooie locatie, heel lekker gegeten en een goede bediening.
mooie inrichting, vriendelijk personeel, lekker eten
Lekker, gezellig, vriendelijk
was goed
Goede vriendelijke bediening
Weer lekker gegeten!
Topbediening, lekker gegeten. SUPER!
Gezellig, ruim, zeer vriendelijk personeel en echt lekker eten.
Vlot, vriendelijk en behulpzaam
Lekker eten en grappige garçon
mooie locatie, gemakkelijk te bereiken en grote parking. Lekker eten en prima bediening. Top, doe zo voort.
Mooi interieur. Super lekker! Vriendelijke bediening! Aanrader!
lekker eten en mooi kader !
prima keuken en uitstekend ingespeeld op allergievragen