Leuke locatie, vriendelijk personeel, lekker eten, makkelijk bereikbaar! Enkel muziek stond iets te luid.
Heel lekker, vlotte en aangename bediening, mooie setting… altijd top!
Er is maar 1 woord nodig... HEERLIJK! Wij gaan wel vaker eten in het Cordaat, maar dit menu was top!
Lekker eten. Vriendelijke bediening. Helaas vuile wc en erg donkere wc.
Zeer vriendelijk personeel en bediening bovenop het SUPER lekker eten!
Perfecte avond met vriendelijk personeel en heel lekker eten
Heel vriendelijk personeel ! Lekkere, verrassende gerechtjes. Wel nogal kleine porties. Zeker voor herhaling vatbaar !
Lekkere lunch, aangename, attente bediening, leuke ruimtes en sfeer ondanks het feit dat Het Cordaat vooral op zakenlunchen loopt 's middags. Wij zijn zeer tevreden klanten!
De smaken van de gerechten waren top op mekaar afgestemd. Dat alles gekruid met een blik op de open keuken en de bediening met een brede glimlach. Meer mag je niet verwachten.
Altijd lekker, vlotte bediening en een mooie zaak
snelle bediening, correct en lekker eten
Het was gezellig en lekker, maar in het hoekje wordt de service vaak vergeten…
heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, we komen terug!
Zeer lekker gegeten prijs viel mee aangename sfeer en zeer goede bediening
Zeer fijne aangename bediening!!
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Leuke locatie, vriendelijk personeel, lekker eten, makkelijk bereikbaar! Enkel muziek stond iets te luid.
Heel lekker, vlotte en aangename bediening, mooie setting… altijd top!
Er is maar 1 woord nodig... HEERLIJK! Wij gaan wel vaker eten in het Cordaat, maar dit menu was top!
Lekker eten. Vriendelijke bediening. Helaas vuile wc en erg donkere wc.
Zeer vriendelijk personeel en bediening bovenop het SUPER lekker eten!
Perfecte avond met vriendelijk personeel en heel lekker eten
Heel vriendelijk personeel ! Lekkere, verrassende gerechtjes. Wel nogal kleine porties. Zeker voor herhaling vatbaar !
Lekkere lunch, aangename, attente bediening, leuke ruimtes en sfeer ondanks het feit dat Het Cordaat vooral op zakenlunchen loopt 's middags. Wij zijn zeer tevreden klanten!
De smaken van de gerechten waren top op mekaar afgestemd. Dat alles gekruid met een blik op de open keuken en de bediening met een brede glimlach. Meer mag je niet verwachten.
Altijd lekker, vlotte bediening en een mooie zaak
snelle bediening, correct en lekker eten
Het was gezellig en lekker, maar in het hoekje wordt de service vaak vergeten…
heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, we komen terug!
Zeer lekker gegeten prijs viel mee aangename sfeer en zeer goede bediening
Zeer fijne aangename bediening!!