Vriendelijke bediening, gezellig kader om te zitten, lekker eten.
heerlijke gerechten, keer op keer op keer op keer genieten! zeer vriendelijke bediening! top x
Trendy, lekker, mooi geserveerd, gezellig kader, vriendelijke bediening in bloeiende omgeving!
mooi kader en lekker eten.
Zeer lekker ! Voor herhaling vatbaar! Mooie schotels en zeker genoeg!
Zeer lekker gegeten in een uitermate mooie setting. Ook de bediening was vlot en aangenaam. Alleen blijven jullie jammergenoeg vasthouden aan een playlist vol tamme covers op platte beats. Jammer... Een goede playlist verdubbelt de gezelligheid ! Indien tips nodig hieromtrent mogen jullie me altijd contacteren ;-).
Top service
prijs kwaliteit heel goed en akoustiek ook prima
Mooie locatie, top personeel en top bediening!
Food, service, lokatie.
Snel, vriendelijk, clean, lekker !!!!!
Zeer lekker eten, mooi verzorgd, met dat tikkeltje meer. Vriendelijke bediening en service.
Goede service en lekker eten!
Erg lekker en goede service
Zeer vriendelijke bediening
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Vriendelijke bediening, gezellig kader om te zitten, lekker eten.
heerlijke gerechten, keer op keer op keer op keer genieten! zeer vriendelijke bediening! top x
Trendy, lekker, mooi geserveerd, gezellig kader, vriendelijke bediening in bloeiende omgeving!
mooi kader en lekker eten.
Zeer lekker ! Voor herhaling vatbaar! Mooie schotels en zeker genoeg!
Zeer lekker gegeten in een uitermate mooie setting. Ook de bediening was vlot en aangenaam. Alleen blijven jullie jammergenoeg vasthouden aan een playlist vol tamme covers op platte beats. Jammer... Een goede playlist verdubbelt de gezelligheid ! Indien tips nodig hieromtrent mogen jullie me altijd contacteren ;-).
Top service
prijs kwaliteit heel goed en akoustiek ook prima
Mooie locatie, top personeel en top bediening!
Food, service, lokatie.
Snel, vriendelijk, clean, lekker !!!!!
Zeer lekker eten, mooi verzorgd, met dat tikkeltje meer. Vriendelijke bediening en service.
Goede service en lekker eten!
Erg lekker en goede service
Zeer vriendelijke bediening