Heel mooi restaurant met met gezellig interieur. Heel vriendelijke en vlotte bediening. En ook wel belangrijk, heel lekker eten. Alles dus dik in orde !
Heel vriendelijke personeel en super vlotte bediending
Zeer lekker gegeten, top niveau Zeker een aanrader voor iedereen
Lekkere maaltijd, vriendelijke bediening, fijne sfeer in het restaurant.
Heel lekker eten voor een faire prijs
Lekker gegeten en een goede service
Mooie setting lekker eten en vriendelijke bediening
Prima, gezellig en zeer lekker. Bediening erg goed dus gewoon een aanrader
Het was lekker, vriendelijk personeel maar wel erg lang wachten ondanks het feit dat we methet hele gezelschap van 9 personen hetzelfde menu gekozen hadden.
Heel goede service , super vriendelijk en heeeeel lekker gegeten
Vriendelijke en vlotte service!
Goede bediening, zeer lekker eten, gezellige zaak
We hebben weer genoten van elke gang van het 4 gangen menu. Zo lekker. De Belgische chardonnay was weer uitmuntend en de bediening top. Beste plaats in Hasselt voor mij om lekker gaan te eten in een zeer sfeervolle zaak
Goed gegeten en leuke bediening
Lekker eten, mooi geserveerd en leuke en goede bediening
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Heel mooi restaurant met met gezellig interieur. Heel vriendelijke en vlotte bediening. En ook wel belangrijk, heel lekker eten. Alles dus dik in orde !
Heel vriendelijke personeel en super vlotte bediending
Zeer lekker gegeten, top niveau Zeker een aanrader voor iedereen
Lekkere maaltijd, vriendelijke bediening, fijne sfeer in het restaurant.
Heel lekker eten voor een faire prijs
Lekker gegeten en een goede service
Mooie setting lekker eten en vriendelijke bediening
Prima, gezellig en zeer lekker. Bediening erg goed dus gewoon een aanrader
Het was lekker, vriendelijk personeel maar wel erg lang wachten ondanks het feit dat we methet hele gezelschap van 9 personen hetzelfde menu gekozen hadden.
Heel goede service , super vriendelijk en heeeeel lekker gegeten
Vriendelijke en vlotte service!
Goede bediening, zeer lekker eten, gezellige zaak
We hebben weer genoten van elke gang van het 4 gangen menu. Zo lekker. De Belgische chardonnay was weer uitmuntend en de bediening top. Beste plaats in Hasselt voor mij om lekker gaan te eten in een zeer sfeervolle zaak
Goed gegeten en leuke bediening
Lekker eten, mooi geserveerd en leuke en goede bediening