Het suggestiemenu werd ons aanbevolen en dit was zeer lekker. Open keuken is leuk om mee te kijken. De bediening ging vlot en het personeel was erg vriendelijk.
vriendelijke ontvangst en bediening , snel maar niet te snel , heerlijke menu
Toffe bediening en lekker eten!
Dineren op oudejaarsavond. Fijn onthaal met vriendelijke personeel. (Zoals altijd) Mooi aangekleed en tafels goed geschikt. Heel lekker en uitgebreid menu. Goede wijnen en de glazen werden rijkelijk bijgevuld. Alles verliep vlekkeloos en iedereen was tijdig buiten aan het genieten van het vuurwerk en zijn glas champagne! Top gedaan! Bedankt aan alle medewerkers die kwamen werken op oudejaarsavond.
Vriendelijk onthaal, vrij vlotte bediening, we kregen vrijwel onmiddellijk de kaart, maar het opnemen van het aperitief liet op zich wachten. Lekker voor- en hoofdgerecht. Superlekkere dame blanche! Niet goedkoop, maar kwaliteit heeft zijn prijs.
Super bediening lekker gegeten
Lekker gegeten en fantastische bediening.
Goede bediening, mooie zitplaatsen en lekker eten.
Lekker eten top bedienning
Mooi en gezellig kader, kwaliteit van het eten was uitstekend. Je krijgt waar voor je geld. Professionele en vriendelijke bediening. Wij komen graag terug
Toffe locatie en gezellig om er te gaan eten met een speciaal feestje of gelegenheid
Top,gelijk altijd!
heerlijk eten en perfecte bediening in een modern aangenaam kader met een perfecte prijs-kwaliteit verhouding
Voldeed ad verwachtingen. Vriendelijke en vlotte bediening. Sfeervol. Tafels mochten met iets meer finesse - bvb placemat- gedekt zijn.
Omdat het lekker was met vriendelijke bediening.
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Het suggestiemenu werd ons aanbevolen en dit was zeer lekker. Open keuken is leuk om mee te kijken. De bediening ging vlot en het personeel was erg vriendelijk.
vriendelijke ontvangst en bediening , snel maar niet te snel , heerlijke menu
Toffe bediening en lekker eten!
Dineren op oudejaarsavond. Fijn onthaal met vriendelijke personeel. (Zoals altijd) Mooi aangekleed en tafels goed geschikt. Heel lekker en uitgebreid menu. Goede wijnen en de glazen werden rijkelijk bijgevuld. Alles verliep vlekkeloos en iedereen was tijdig buiten aan het genieten van het vuurwerk en zijn glas champagne! Top gedaan! Bedankt aan alle medewerkers die kwamen werken op oudejaarsavond.
Vriendelijk onthaal, vrij vlotte bediening, we kregen vrijwel onmiddellijk de kaart, maar het opnemen van het aperitief liet op zich wachten. Lekker voor- en hoofdgerecht. Superlekkere dame blanche! Niet goedkoop, maar kwaliteit heeft zijn prijs.
Super bediening lekker gegeten
Lekker gegeten en fantastische bediening.
Goede bediening, mooie zitplaatsen en lekker eten.
Lekker eten top bedienning
Mooi en gezellig kader, kwaliteit van het eten was uitstekend. Je krijgt waar voor je geld. Professionele en vriendelijke bediening. Wij komen graag terug
Toffe locatie en gezellig om er te gaan eten met een speciaal feestje of gelegenheid
Top,gelijk altijd!
heerlijk eten en perfecte bediening in een modern aangenaam kader met een perfecte prijs-kwaliteit verhouding
Voldeed ad verwachtingen. Vriendelijke en vlotte bediening. Sfeervol. Tafels mochten met iets meer finesse - bvb placemat- gedekt zijn.
Omdat het lekker was met vriendelijke bediening.