Goede en vlotte bediening. Lekker en informeel kunnen tafelen en dat in een leuke setting.
Gezellig, lekker eten
Het eten was heel lekker. Heel vriendelijke bediening. Het enige wat we niet klantvriendelijk vonden was dat bij het voorstellen van de menu , het hoofdgerecht door niks anders kon veranderd worden. We waren met 7 personen en en het hoofdgerecht was eendenborst. 4 van de 7 lusten dit niet. Heel raar dat er geen alternatief was.
Vlotte bediening, lekker gerecht.
Alles prima alleen op het dessert was het lang wachten
Vriendelijk personeel, vlotte bediening
Mooi setting, goede bediening en een leuke kaart met de nodige afwissing. Het eten was ook nog eens lekker dus een blijvertje in mijn adressenboek.
Parking aan restaurant. Lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening
Zeer gezellige zaak, super bediening en lekker eten!
Lekker gegeten, en gedronken
Super lekker, super service en sinds ik onderandere geen koemelk meer mag valt eten mij vaak tegen en kan ik meestal geen desserts kiezen.. de Vegan dame blanche was een geschenk uit de hemel!
Goeie service, lekkere wijn en kwalitatief eten
Goede bediening heerlijk eten
Lekker eten en vriendelijke professionele bediening.
Vriendelijk en goed bediend
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Goede en vlotte bediening. Lekker en informeel kunnen tafelen en dat in een leuke setting.
Gezellig, lekker eten
Het eten was heel lekker. Heel vriendelijke bediening. Het enige wat we niet klantvriendelijk vonden was dat bij het voorstellen van de menu , het hoofdgerecht door niks anders kon veranderd worden. We waren met 7 personen en en het hoofdgerecht was eendenborst. 4 van de 7 lusten dit niet. Heel raar dat er geen alternatief was.
Vlotte bediening, lekker gerecht.
Alles prima alleen op het dessert was het lang wachten
Vriendelijk personeel, vlotte bediening
Mooi setting, goede bediening en een leuke kaart met de nodige afwissing. Het eten was ook nog eens lekker dus een blijvertje in mijn adressenboek.
Parking aan restaurant. Lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening
Zeer gezellige zaak, super bediening en lekker eten!
Lekker gegeten, en gedronken
Super lekker, super service en sinds ik onderandere geen koemelk meer mag valt eten mij vaak tegen en kan ik meestal geen desserts kiezen.. de Vegan dame blanche was een geschenk uit de hemel!
Goeie service, lekkere wijn en kwalitatief eten
Goede bediening heerlijk eten
Lekker eten en vriendelijke professionele bediening.
Vriendelijk en goed bediend