Zeer lekker eten. Prijs/kwaliteit in orde.
Veel te duur voor wat het is.
Perfecte bediening. Gerechten lekker! Frieten zijn een minpunt. Dikke handgesneden ideaal!
vriendelijk, correct, mooi interieur, lekker eten - naar ons gevoel mocht de airco wat minder
Ik kreeg niet de menu die ik besteld had. De fout werd vriendelijk rechtgezet. Van de mocktail kreeg ik een reactie in keel en tong. Had die nochtans bij een vorig bezoek ook gedronken en toen was er geen probleem. Mijn partner heeft zeer zwaar gereageerd met darmproblemen. Hij heeft hier normaal nooit last van. Ons vorig bezoek met Pinksteren met onze ganse familie was zeer goed. Daarom keerden we terug. Nu ?
Lekker eten, goede service en mooie inrichting.
Super bediening! Top kerel met goed wijn advies en eerlijk advies bij gerechten. Toffe en mooie zaak. Gevarieerde kaart. Gemakkelijk parkeren. Lekker en gezellig.
De kwaliteit van het eten, van het onthaal en van de bediening
Zeer vriendelijk- vlotte bediening
Omdat de bediening uitstekend was, de muziekkeuze prima was, de klankkwaliteit ook zeer goed was en het voornaamste: het eten was van een zeer goeie kwaliteit over de hele lijn.
Lekker eten, vlotte service. Wel jammer dat de muziek zo luid stond
Waar kan ik beginnen.. Bediening top! De jongeheer die ons bediende, vol enthousiasme en overgave. Het voorgerecht VITTORE CARPACCIO ‘1950’ was super, met perfecte timing geserveerd. Het hoofdgerecht ONGLET ‘LOW AND SLOW’ smolt op mijn tong, zelden zo lekker gegeten. Het dessert VIOLET SORBET was voor mij de hoogvlieger, zo mooi gepresenteerd dat je het niet durfde op te eten, maar dan de smaak van de sorbet en de yoghurt, subliem. Om samen te vatten, wij komen nog, vaak. Sofie en Jonas
Vlotte, fijne bediening. Mooi verzorgde gerechten en erg lekker.
Goede bediening, en lekker gegeten top avond gehad. Toffe zaak
Menu was super lekker en goed gebalanceerd. Personeel was vriendelijk en aangenaam. Ze deden er alles aan om tegemoet te komen aan onze wensen.
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Zeer lekker eten. Prijs/kwaliteit in orde.
Veel te duur voor wat het is.
Perfecte bediening. Gerechten lekker! Frieten zijn een minpunt. Dikke handgesneden ideaal!
vriendelijk, correct, mooi interieur, lekker eten - naar ons gevoel mocht de airco wat minder
Ik kreeg niet de menu die ik besteld had. De fout werd vriendelijk rechtgezet. Van de mocktail kreeg ik een reactie in keel en tong. Had die nochtans bij een vorig bezoek ook gedronken en toen was er geen probleem. Mijn partner heeft zeer zwaar gereageerd met darmproblemen. Hij heeft hier normaal nooit last van. Ons vorig bezoek met Pinksteren met onze ganse familie was zeer goed. Daarom keerden we terug. Nu ?
Lekker eten, goede service en mooie inrichting.
Super bediening! Top kerel met goed wijn advies en eerlijk advies bij gerechten. Toffe en mooie zaak. Gevarieerde kaart. Gemakkelijk parkeren. Lekker en gezellig.
De kwaliteit van het eten, van het onthaal en van de bediening
Zeer vriendelijk- vlotte bediening
Omdat de bediening uitstekend was, de muziekkeuze prima was, de klankkwaliteit ook zeer goed was en het voornaamste: het eten was van een zeer goeie kwaliteit over de hele lijn.
Lekker eten, vlotte service. Wel jammer dat de muziek zo luid stond
Waar kan ik beginnen.. Bediening top! De jongeheer die ons bediende, vol enthousiasme en overgave. Het voorgerecht VITTORE CARPACCIO ‘1950’ was super, met perfecte timing geserveerd. Het hoofdgerecht ONGLET ‘LOW AND SLOW’ smolt op mijn tong, zelden zo lekker gegeten. Het dessert VIOLET SORBET was voor mij de hoogvlieger, zo mooi gepresenteerd dat je het niet durfde op te eten, maar dan de smaak van de sorbet en de yoghurt, subliem. Om samen te vatten, wij komen nog, vaak. Sofie en Jonas
Vlotte, fijne bediening. Mooi verzorgde gerechten en erg lekker.
Goede bediening, en lekker gegeten top avond gehad. Toffe zaak
Menu was super lekker en goed gebalanceerd. Personeel was vriendelijk en aangenaam. Ze deden er alles aan om tegemoet te komen aan onze wensen.