• nl
  • fr
  • en
14e sterreneditie |   3 — 19 juli 2026
49 deelnemende restaurants
Terug

GOEI GOESTING

Zuivelmarkt 18 - 3500 HASSELT
Zuivelmarkt 18 - 3500 HASSELT
Caviar, Visgerechten, Franse, Italiaanse, Vleesgerechten, Mediterrane, Oosterse, Tea-room, Traditionele, Vegetarische
12/20 Gault&Millau
2021 beoordelingen 2021 beoordelingen
Beoordelingen
Marie-Thérèse L.
10/01/2025 12:26

Altijd even goed en aangenaam

Albert D.
07/01/2025 12:00

Altijd lekker eten en alles verzorgd.

Valerie M.
06/01/2025 09:20

Heel leuk kader en goed ontbijt - juist voldoende zodat er ook niet dient weggesmeten te worden - Top !

Ellen V.
06/01/2025 09:00

Zeer lekker gegeten! Een heel leuk kader en een zeer goede bediening.

Ann C.
06/01/2025 08:10

Absoluut! We zijn zeer goed ontvangen en bediend, waren blij verrast door de live music op de achtergrond en het eten was opnieuw buitengewoon lekker! Alleen al de setting van de zaak bezorgt je al een hele fijne avond!

Yo V. B.
02/01/2025 10:11

Vlotte en vriendelijke bediening en menu was kei lekker.

Carine T.
02/01/2025 09:33

Zeer attentvolle bediening. Heel aangenaam gegeten, mooie setting.

karel p.
02/01/2025 09:24

Goede ontvangst, prima gerechten.

Liliane G.
31/12/2024 10:34

Goede ontvangst, vriendelijk personeel, behulpzaam, bediening correct met oog voor detail. Schotels keurig afgewerkt ! Kortom, hier schrijft een tevreden klant !!

Erik N.
31/12/2024 09:31

leuk, aangenaam restaurant om te zitten, leuk ingericht, kwaliteit van het eten is goed. Menu-formule is aantrekkelijk, alhoewel iets te prijzig. Drank is absoluut overprijsd! Ontvangst was heel aangenaam, bediening aan tafel was jammer genoeg heel mat. Een beetje meer 'schwung' in de bediening aan tafel, zou de beleving afmaken.

An V. d. W.
30/12/2024 19:14

Lekker, vriendelijke bediening

Chris D. C.
30/12/2024 12:50

Tis er altijd gezellig,heel lekker en zeer vriendelijke bediening,tot volgend jaar en bedankt

bertie m.
30/12/2024 12:39

vlotte en vriendelijke bediening,en super lekker eten.

Inge V. C.
30/12/2024 09:51

Zeer lekker gegeten!

TOM P.
29/12/2024 15:09

De perfecte plaats om te genieten.

36
37
38
39
Laatste beoordelingen
  • ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
    guy, 70, Januari 18, 2026
  • Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
    Walter, 70, Januari 18, 2026
Alle beoordelingen
Bekijk op kaart
Routebeschrijving
Info
  • Betalingswijzen
    Master Card, Visa, Bancontact, Cash
Faciliteiten en Services
  • Accommodaties
    Faciliteiten mindervaliden, Take-away, Wi-fi
  • Groepscapaciteit
    150
Beoordelingen
Marie-Thérèse L.
10/01/2025 12:26

Altijd even goed en aangenaam

Albert D.
07/01/2025 12:00

Altijd lekker eten en alles verzorgd.

Valerie M.
06/01/2025 09:20

Heel leuk kader en goed ontbijt - juist voldoende zodat er ook niet dient weggesmeten te worden - Top !

Ellen V.
06/01/2025 09:00

Zeer lekker gegeten! Een heel leuk kader en een zeer goede bediening.

Ann C.
06/01/2025 08:10

Absoluut! We zijn zeer goed ontvangen en bediend, waren blij verrast door de live music op de achtergrond en het eten was opnieuw buitengewoon lekker! Alleen al de setting van de zaak bezorgt je al een hele fijne avond!

Yo V. B.
02/01/2025 10:11

Vlotte en vriendelijke bediening en menu was kei lekker.

Carine T.
02/01/2025 09:33

Zeer attentvolle bediening. Heel aangenaam gegeten, mooie setting.

karel p.
02/01/2025 09:24

Goede ontvangst, prima gerechten.

Liliane G.
31/12/2024 10:34

Goede ontvangst, vriendelijk personeel, behulpzaam, bediening correct met oog voor detail. Schotels keurig afgewerkt ! Kortom, hier schrijft een tevreden klant !!

Erik N.
31/12/2024 09:31

leuk, aangenaam restaurant om te zitten, leuk ingericht, kwaliteit van het eten is goed. Menu-formule is aantrekkelijk, alhoewel iets te prijzig. Drank is absoluut overprijsd! Ontvangst was heel aangenaam, bediening aan tafel was jammer genoeg heel mat. Een beetje meer 'schwung' in de bediening aan tafel, zou de beleving afmaken.

An V. d. W.
30/12/2024 19:14

Lekker, vriendelijke bediening

Chris D. C.
30/12/2024 12:50

Tis er altijd gezellig,heel lekker en zeer vriendelijke bediening,tot volgend jaar en bedankt

bertie m.
30/12/2024 12:39

vlotte en vriendelijke bediening,en super lekker eten.

Inge V. C.
30/12/2024 09:51

Zeer lekker gegeten!

TOM P.
29/12/2024 15:09

De perfecte plaats om te genieten.

36
37
38
39

Over dit event

  • Over dit event
  • Reserveren voor Restodays
  • Veelgestelde vragen

Reserveer in avant-première

  • Inschrijven

Onze sites

  • www.tablebooker.be
  • www.resto.be
  • www.restodays.be

Contact

Zenchef Belgium BV
De Kleetlaan 5BC, 1831 Diegem
BELGIË
Tel: 02.702.10.77
Fax: 02.726.86.48