Altijd even goed en aangenaam
Altijd lekker eten en alles verzorgd.
Heel leuk kader en goed ontbijt - juist voldoende zodat er ook niet dient weggesmeten te worden - Top !
Zeer lekker gegeten! Een heel leuk kader en een zeer goede bediening.
Absoluut! We zijn zeer goed ontvangen en bediend, waren blij verrast door de live music op de achtergrond en het eten was opnieuw buitengewoon lekker! Alleen al de setting van de zaak bezorgt je al een hele fijne avond!
Vlotte en vriendelijke bediening en menu was kei lekker.
Zeer attentvolle bediening. Heel aangenaam gegeten, mooie setting.
Goede ontvangst, prima gerechten.
Goede ontvangst, vriendelijk personeel, behulpzaam, bediening correct met oog voor detail. Schotels keurig afgewerkt ! Kortom, hier schrijft een tevreden klant !!
leuk, aangenaam restaurant om te zitten, leuk ingericht, kwaliteit van het eten is goed. Menu-formule is aantrekkelijk, alhoewel iets te prijzig. Drank is absoluut overprijsd! Ontvangst was heel aangenaam, bediening aan tafel was jammer genoeg heel mat. Een beetje meer 'schwung' in de bediening aan tafel, zou de beleving afmaken.
Lekker, vriendelijke bediening
Tis er altijd gezellig,heel lekker en zeer vriendelijke bediening,tot volgend jaar en bedankt
vlotte en vriendelijke bediening,en super lekker eten.
Zeer lekker gegeten!
De perfecte plaats om te genieten.
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Altijd even goed en aangenaam
Altijd lekker eten en alles verzorgd.
Heel leuk kader en goed ontbijt - juist voldoende zodat er ook niet dient weggesmeten te worden - Top !
Zeer lekker gegeten! Een heel leuk kader en een zeer goede bediening.
Absoluut! We zijn zeer goed ontvangen en bediend, waren blij verrast door de live music op de achtergrond en het eten was opnieuw buitengewoon lekker! Alleen al de setting van de zaak bezorgt je al een hele fijne avond!
Vlotte en vriendelijke bediening en menu was kei lekker.
Zeer attentvolle bediening. Heel aangenaam gegeten, mooie setting.
Goede ontvangst, prima gerechten.
Goede ontvangst, vriendelijk personeel, behulpzaam, bediening correct met oog voor detail. Schotels keurig afgewerkt ! Kortom, hier schrijft een tevreden klant !!
leuk, aangenaam restaurant om te zitten, leuk ingericht, kwaliteit van het eten is goed. Menu-formule is aantrekkelijk, alhoewel iets te prijzig. Drank is absoluut overprijsd! Ontvangst was heel aangenaam, bediening aan tafel was jammer genoeg heel mat. Een beetje meer 'schwung' in de bediening aan tafel, zou de beleving afmaken.
Lekker, vriendelijke bediening
Tis er altijd gezellig,heel lekker en zeer vriendelijke bediening,tot volgend jaar en bedankt
vlotte en vriendelijke bediening,en super lekker eten.
Zeer lekker gegeten!
De perfecte plaats om te genieten.