Wij hebben het 3 gangen menu genomen. Was prijs kwaliteit heel goed. De huiswijn een Chardonnay was lekker. De bediening was excellent.
het was verzorgd en het was zeer lekker
Gastvrij, lekker eten,, mooi interieur en competente bediening
Alles top
Super Lekker gegeten in een mooie en verzorgde zaak!
Ik ben al heel lang klant bij deze prachtig zaak met en zeer goed heten kwaliteit en top bediening ! Dus, wij blijven zeker komen als goede klanten omdat er ook minder en minder kwalitatief restaurant zijn die ook nog zo goede keuken en zeker de service te bidden hebben voor en deftige prijs!!! en aanrader voor iedereen die graag wil genieten van en lunch of en zalig diner.
Lekker eten - vlotte & vriendelijke bedieing.
Lekker, gezellig en uitstekende bediening.
Vriendelijke ontvangst en bediening. Echter waren onze verwachtingen hoger aangaande volume van het ontbijt ten opzichte van de prijs.
Prima sfeer, lekker eten en uitstekende wijn, en vriendelijke bediening ! Blijft een aanrader ...
Steeds lekker en gezellig. Mijn kleinkinderen gaan heel graag naartoe.
Heel mooi kader. Lekkere keuken.
Veeeeel te kleine porties. Heb een filet pure genomen als hoofdgerecht en nog een steak tartaar erbij moeten nemen om iets of wat verzadigd te zijn. Heel erg lekker en vriendelijk, maar veel te weinig voor de prijs.
Zeer lekker, heel gezellig en perfecte bediening!
Goede ontvangst en goede service. Het eten was zeer lekker. Prijs/kwaliteit een 10/10
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Wij hebben het 3 gangen menu genomen. Was prijs kwaliteit heel goed. De huiswijn een Chardonnay was lekker. De bediening was excellent.
het was verzorgd en het was zeer lekker
Gastvrij, lekker eten,, mooi interieur en competente bediening
Alles top
Super Lekker gegeten in een mooie en verzorgde zaak!
Ik ben al heel lang klant bij deze prachtig zaak met en zeer goed heten kwaliteit en top bediening ! Dus, wij blijven zeker komen als goede klanten omdat er ook minder en minder kwalitatief restaurant zijn die ook nog zo goede keuken en zeker de service te bidden hebben voor en deftige prijs!!! en aanrader voor iedereen die graag wil genieten van en lunch of en zalig diner.
Lekker eten - vlotte & vriendelijke bedieing.
Lekker, gezellig en uitstekende bediening.
Vriendelijke ontvangst en bediening. Echter waren onze verwachtingen hoger aangaande volume van het ontbijt ten opzichte van de prijs.
Prima sfeer, lekker eten en uitstekende wijn, en vriendelijke bediening ! Blijft een aanrader ...
Steeds lekker en gezellig. Mijn kleinkinderen gaan heel graag naartoe.
Heel mooi kader. Lekkere keuken.
Veeeeel te kleine porties. Heb een filet pure genomen als hoofdgerecht en nog een steak tartaar erbij moeten nemen om iets of wat verzadigd te zijn. Heel erg lekker en vriendelijk, maar veel te weinig voor de prijs.
Zeer lekker, heel gezellig en perfecte bediening!
Goede ontvangst en goede service. Het eten was zeer lekker. Prijs/kwaliteit een 10/10