Lekker, mooi en gezellig !
Heel lekker en goede service.
Uiterst tevreden, heerlijke gerechten, prachtig kader en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!
Lekker en goede ontvangst. Prima zo !
Het is een mooie locatie, de bediening is super vriendelijk en het was erg lekker
Correcte bediening en lekker eten
Tevreden maar garcon weet niet hoe hij een nieuwe fles wijn moet aan brengen gewoon bij vorige ingeschonken. Huiswijn geen probleem maar betere fles planeta 69€ mag wat meer aandacht aan gegeven worden. Vriendelijke groeten roger
Lunch herfst: De pompoensoep was erg waterig. De hertenragout smaakloos en kleine portie.
Lekker gegeten. Fijne bediening
Vriendelijke ontvangst Eten was gewoon super
Correcte service en kwaliteitsvolle gerechten!
Het hoofdgerecht kwam veel te snel.We hadden nog maar net het aperitief gehad toen het hoofdgerecht al werd opgediend. De steak Tataar was niet vers, op voorhand klaargemaakt!
Mijn vriendin en ik komen hier al jaren! (wonen in het Leuvense). Zeer lekker getafeld, passende wijnen, vriendelijke bediening (de warme Limburgse sfeer!) en gezellig kader.
Top ontvangst en bediening. Prijs kwaliteit gerechten is top! Aangename setting om te vertoeven …
Mooie setting en lekker eten. Bediening was heel aangenaam. Prijzen zijn wel niet goedkoop vandaar 4 sterren voor prijs / kwaliteit Maar komen zeker terug.
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Lekker, mooi en gezellig !
Heel lekker en goede service.
Uiterst tevreden, heerlijke gerechten, prachtig kader en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!
Lekker en goede ontvangst. Prima zo !
Het is een mooie locatie, de bediening is super vriendelijk en het was erg lekker
Correcte bediening en lekker eten
Tevreden maar garcon weet niet hoe hij een nieuwe fles wijn moet aan brengen gewoon bij vorige ingeschonken. Huiswijn geen probleem maar betere fles planeta 69€ mag wat meer aandacht aan gegeven worden. Vriendelijke groeten roger
Lunch herfst: De pompoensoep was erg waterig. De hertenragout smaakloos en kleine portie.
Lekker gegeten. Fijne bediening
Vriendelijke ontvangst Eten was gewoon super
Correcte service en kwaliteitsvolle gerechten!
Het hoofdgerecht kwam veel te snel.We hadden nog maar net het aperitief gehad toen het hoofdgerecht al werd opgediend. De steak Tataar was niet vers, op voorhand klaargemaakt!
Mijn vriendin en ik komen hier al jaren! (wonen in het Leuvense). Zeer lekker getafeld, passende wijnen, vriendelijke bediening (de warme Limburgse sfeer!) en gezellig kader.
Top ontvangst en bediening. Prijs kwaliteit gerechten is top! Aangename setting om te vertoeven …
Mooie setting en lekker eten. Bediening was heel aangenaam. Prijzen zijn wel niet goedkoop vandaar 4 sterren voor prijs / kwaliteit Maar komen zeker terug.