• nl
  • fr
  • en
14e sterreneditie |   3 — 19 juli 2026
49 deelnemende restaurants
Terug

GOEI GOESTING

Zuivelmarkt 18 - 3500 HASSELT
Zuivelmarkt 18 - 3500 HASSELT
Caviar, Visgerechten, Franse, Italiaanse, Vleesgerechten, Mediterrane, Oosterse, Tea-room, Traditionele, Vegetarische
12/20 Gault&Millau
2021 beoordelingen 2021 beoordelingen
Beoordelingen
Carole en Patrick H. V.
28/12/2024 17:52

Mooie trendy zaak. Lekkere gerechten en vriendelijke en goede bediening

Jean-Marie H.
28/12/2024 16:59

Top gegeten en super bediening.

CHRISTEL V.
26/12/2024 13:55

Zeer lekker gegeten in een gezellige atmosfeer tegen een correcte prijs.

Conny V. D.
26/12/2024 13:23

Het eten en de service was top

Nancy V.
26/12/2024 12:11

Lekker eten. Gezellige inrichting en super vriendelijk personeel

Martine R.
25/12/2024 16:24

Vlotte bediening...sfeervol restaurant

Merveille D. D.
25/12/2024 12:14

Vlotte service Gezellige sfeer Lekker eten Vriendelijk ontvangst Mooie indicating. Geen last van akoestiek Regelmatig gevraagd of alles in orde was.

Hans D. T.
24/12/2024 09:32

De bediening was zeer vriendelijk. Het eten (herfstmenu Belgisch) : zeer lekkere kaaskroket, verfijnd klaargemaakte vol-au-vent. Een aanrader!

Hubert D. L.
23/12/2024 18:38

Eten top, service top en personeel super vriendelijk.

Jolene D. M.
23/12/2024 13:54

Vriendelijke bediening ook naar de kinderen toe, mss wel wat duurder dan ergens anders maar qua smaak en kwaliteit is het dit zeker waard.

Peter K.
23/12/2024 09:30

Top service, lekker eten

Katia V.
22/12/2024 10:39

Warme ontvangst, vlotte bediening, heel lekker gegeten in een mooi kader.

maria k.
22/12/2024 10:36

heel vriendelijk ontvangst en lekker eten.

Christel L.
22/12/2024 09:31

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening alles wat je van een leuk restaurant bezoek verwacht.

Annemie S.
22/12/2024 09:22

Wij zijn al meerdere keren komen ontbijten. Altijd heel tevreden. Deze keer was het eten minder oa de charcuterie en slaatjes . Er was ook geen lekker dessert. Fruit lust ik niet. Fruit had ook te lang gelegen. Zag er dof uit.Het glaasje cava was weggevallen uit de bongobon. Terwijl dat vroeger inbegrepen was . Voor een zaak zoals de Goei Goesting ,heel spijtig

37
38
39
40
Laatste beoordelingen
  • ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
    guy, 70, Januari 18, 2026
  • Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
    Walter, 70, Januari 18, 2026
Alle beoordelingen
Bekijk op kaart
Routebeschrijving
Info
  • Betalingswijzen
    Master Card, Visa, Bancontact, Cash
Faciliteiten en Services
  • Accommodaties
    Faciliteiten mindervaliden, Take-away, Wi-fi
  • Groepscapaciteit
    150
Beoordelingen
Carole en Patrick H. V.
28/12/2024 17:52

Mooie trendy zaak. Lekkere gerechten en vriendelijke en goede bediening

Jean-Marie H.
28/12/2024 16:59

Top gegeten en super bediening.

CHRISTEL V.
26/12/2024 13:55

Zeer lekker gegeten in een gezellige atmosfeer tegen een correcte prijs.

Conny V. D.
26/12/2024 13:23

Het eten en de service was top

Nancy V.
26/12/2024 12:11

Lekker eten. Gezellige inrichting en super vriendelijk personeel

Martine R.
25/12/2024 16:24

Vlotte bediening...sfeervol restaurant

Merveille D. D.
25/12/2024 12:14

Vlotte service Gezellige sfeer Lekker eten Vriendelijk ontvangst Mooie indicating. Geen last van akoestiek Regelmatig gevraagd of alles in orde was.

Hans D. T.
24/12/2024 09:32

De bediening was zeer vriendelijk. Het eten (herfstmenu Belgisch) : zeer lekkere kaaskroket, verfijnd klaargemaakte vol-au-vent. Een aanrader!

Hubert D. L.
23/12/2024 18:38

Eten top, service top en personeel super vriendelijk.

Jolene D. M.
23/12/2024 13:54

Vriendelijke bediening ook naar de kinderen toe, mss wel wat duurder dan ergens anders maar qua smaak en kwaliteit is het dit zeker waard.

Peter K.
23/12/2024 09:30

Top service, lekker eten

Katia V.
22/12/2024 10:39

Warme ontvangst, vlotte bediening, heel lekker gegeten in een mooi kader.

maria k.
22/12/2024 10:36

heel vriendelijk ontvangst en lekker eten.

Christel L.
22/12/2024 09:31

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening alles wat je van een leuk restaurant bezoek verwacht.

Annemie S.
22/12/2024 09:22

Wij zijn al meerdere keren komen ontbijten. Altijd heel tevreden. Deze keer was het eten minder oa de charcuterie en slaatjes . Er was ook geen lekker dessert. Fruit lust ik niet. Fruit had ook te lang gelegen. Zag er dof uit.Het glaasje cava was weggevallen uit de bongobon. Terwijl dat vroeger inbegrepen was . Voor een zaak zoals de Goei Goesting ,heel spijtig

37
38
39
40

Over dit event

  • Over dit event
  • Reserveren voor Restodays
  • Veelgestelde vragen

Reserveer in avant-première

  • Inschrijven

Onze sites

  • www.tablebooker.be
  • www.resto.be
  • www.restodays.be

Contact

Zenchef Belgium BV
De Kleetlaan 5BC, 1831 Diegem
BELGIË
Tel: 02.702.10.77
Fax: 02.726.86.48