Mooie trendy zaak. Lekkere gerechten en vriendelijke en goede bediening
Top gegeten en super bediening.
Zeer lekker gegeten in een gezellige atmosfeer tegen een correcte prijs.
Het eten en de service was top
Lekker eten. Gezellige inrichting en super vriendelijk personeel
Vlotte bediening...sfeervol restaurant
Vlotte service Gezellige sfeer Lekker eten Vriendelijk ontvangst Mooie indicating. Geen last van akoestiek Regelmatig gevraagd of alles in orde was.
De bediening was zeer vriendelijk. Het eten (herfstmenu Belgisch) : zeer lekkere kaaskroket, verfijnd klaargemaakte vol-au-vent. Een aanrader!
Eten top, service top en personeel super vriendelijk.
Vriendelijke bediening ook naar de kinderen toe, mss wel wat duurder dan ergens anders maar qua smaak en kwaliteit is het dit zeker waard.
Top service, lekker eten
Warme ontvangst, vlotte bediening, heel lekker gegeten in een mooi kader.
heel vriendelijk ontvangst en lekker eten.
Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening alles wat je van een leuk restaurant bezoek verwacht.
Wij zijn al meerdere keren komen ontbijten. Altijd heel tevreden. Deze keer was het eten minder oa de charcuterie en slaatjes . Er was ook geen lekker dessert. Fruit lust ik niet. Fruit had ook te lang gelegen. Zag er dof uit.Het glaasje cava was weggevallen uit de bongobon. Terwijl dat vroeger inbegrepen was . Voor een zaak zoals de Goei Goesting ,heel spijtig
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Mooie trendy zaak. Lekkere gerechten en vriendelijke en goede bediening
Top gegeten en super bediening.
Zeer lekker gegeten in een gezellige atmosfeer tegen een correcte prijs.
Het eten en de service was top
Lekker eten. Gezellige inrichting en super vriendelijk personeel
Vlotte bediening...sfeervol restaurant
Vlotte service Gezellige sfeer Lekker eten Vriendelijk ontvangst Mooie indicating. Geen last van akoestiek Regelmatig gevraagd of alles in orde was.
De bediening was zeer vriendelijk. Het eten (herfstmenu Belgisch) : zeer lekkere kaaskroket, verfijnd klaargemaakte vol-au-vent. Een aanrader!
Eten top, service top en personeel super vriendelijk.
Vriendelijke bediening ook naar de kinderen toe, mss wel wat duurder dan ergens anders maar qua smaak en kwaliteit is het dit zeker waard.
Top service, lekker eten
Warme ontvangst, vlotte bediening, heel lekker gegeten in een mooi kader.
heel vriendelijk ontvangst en lekker eten.
Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening alles wat je van een leuk restaurant bezoek verwacht.
Wij zijn al meerdere keren komen ontbijten. Altijd heel tevreden. Deze keer was het eten minder oa de charcuterie en slaatjes . Er was ook geen lekker dessert. Fruit lust ik niet. Fruit had ook te lang gelegen. Zag er dof uit.Het glaasje cava was weggevallen uit de bongobon. Terwijl dat vroeger inbegrepen was . Voor een zaak zoals de Goei Goesting ,heel spijtig