Het eten was super lekker en personeel heel vriendelijk !
Prijs kwaliteit en goede bediening
het was er fijn en rustig en vooral lekker !
Lekker gegeten en leuke bediening !
Mijn man en ik hebben kreeft besteld, maar vonden achteraf de prijs te hoog voor halve kleine kreeft…
Vriendelijke bediening. Lekker eten. Aangename locatie. Prijs - Kwaliteit zeer goed
vriendelijke bediening en superlekker eten
Prijs kwaliteit niet oké weinig brood en ei met spek is beter dan wat we nu kregen
Eten en prijs/kwaliteit prima. Spijtig minpunt, de bediening verliep niet vlot en lange wachten op drank en koffie...
Vriendelijke ontvangst, vlotte vriendelijke bedienig
Het was lekker !, we hadden een mooie tafel ! prachtig interieur !
Zoals altijd, goed bediening en lekker wild.
Gezellig interieur , lekker gegeten voor een correcte prijs . Wel spijtig dat als je met 3 personen aan een tafel zit dat er bij de 3 koffie’s slechts 2 speculaas koeken komen , bij de rekening 2 snoepjes , de derde persoon voelt zich zo wel niet echt welkom .
goed verlopen, lekker gegeten, vriendelijk
Lekker eten, vriendelijke bediening. Top.
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Het eten was super lekker en personeel heel vriendelijk !
Prijs kwaliteit en goede bediening
het was er fijn en rustig en vooral lekker !
Lekker gegeten en leuke bediening !
Mijn man en ik hebben kreeft besteld, maar vonden achteraf de prijs te hoog voor halve kleine kreeft…
Vriendelijke bediening. Lekker eten. Aangename locatie. Prijs - Kwaliteit zeer goed
vriendelijke bediening en superlekker eten
Prijs kwaliteit niet oké weinig brood en ei met spek is beter dan wat we nu kregen
Eten en prijs/kwaliteit prima. Spijtig minpunt, de bediening verliep niet vlot en lange wachten op drank en koffie...
Vriendelijke ontvangst, vlotte vriendelijke bedienig
Het was lekker !, we hadden een mooie tafel ! prachtig interieur !
Zoals altijd, goed bediening en lekker wild.
Gezellig interieur , lekker gegeten voor een correcte prijs . Wel spijtig dat als je met 3 personen aan een tafel zit dat er bij de 3 koffie’s slechts 2 speculaas koeken komen , bij de rekening 2 snoepjes , de derde persoon voelt zich zo wel niet echt welkom .
goed verlopen, lekker gegeten, vriendelijk
Lekker eten, vriendelijke bediening. Top.