Goede service, prima cuisine. Alhoewel 2 min puntjes: soepje werd te lauw geserveerd en de hazerugfilet was volgens mijn maatstaven te rood doch hij was heel mals en het heeft me toch gesmaakt.
Het eten was zeer lekker, de bediening uistekend, personeel uiterst vriendelijk. Niets op aan te merken
Is een echte TOPPER...het eten..de bediening...het interieur!! Zeker een aanrader
Kwaliteit van het eten en aangenaam kader. De bediening was echter wat langzaam.
Gezellig ingericht ; vriendelijk personeel ; lekker gegeten ? top !
Heerlijk eten in een mooi interieur!
Het ontbijt was prima en we zijn heel tevreden met de bediening: een hele verbetering tov een periode geleden.
Kom al en regelmatig daar, en het is altijd volledig naar mijn zin. Laat me eerst zeggen dat ik zeker terugkom en het iedereen kan aanbevelen. Maar gisteren was het toch minder. Het soepje vooraf was zeeeeeeeeer lauw, koud.geen gazpacho.persoon die ons bediende(nog niet eerder gehad daar) vonden wij niet vriendelijk, zeer onpersoonlijk, zei ook niets. Als we vroeger waar het slaatje was dat hoorde bij het gerecht, gaf hij geen antwoord. Deze keer minder maar kom zeker terug, toffe zaak een aanrader.
Lekker eten en vriendelijk personeel.
Altijd even fijn. .
Heel lekker eten Vriendelijke bediening
Gezellig en lekker gegeten top ! De bediening was top !
Sinds de laatste maal goede verbetering van de bediening voor mij was het goed .
Ik vond het erg duur voor wat we kregen. We hebben ook lang op koffie moeten wachten. De kwaliteit van het eten en de bediening was wel goed maar geen 66 euro waard.
Zeer lekker gegeten, leuke bediening. Fijne sfeer in het restaurant.
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Goede service, prima cuisine. Alhoewel 2 min puntjes: soepje werd te lauw geserveerd en de hazerugfilet was volgens mijn maatstaven te rood doch hij was heel mals en het heeft me toch gesmaakt.
Het eten was zeer lekker, de bediening uistekend, personeel uiterst vriendelijk. Niets op aan te merken
Is een echte TOPPER...het eten..de bediening...het interieur!! Zeker een aanrader
Kwaliteit van het eten en aangenaam kader. De bediening was echter wat langzaam.
Gezellig ingericht ; vriendelijk personeel ; lekker gegeten ? top !
Heerlijk eten in een mooi interieur!
Het ontbijt was prima en we zijn heel tevreden met de bediening: een hele verbetering tov een periode geleden.
Kom al en regelmatig daar, en het is altijd volledig naar mijn zin. Laat me eerst zeggen dat ik zeker terugkom en het iedereen kan aanbevelen. Maar gisteren was het toch minder. Het soepje vooraf was zeeeeeeeeer lauw, koud.geen gazpacho.persoon die ons bediende(nog niet eerder gehad daar) vonden wij niet vriendelijk, zeer onpersoonlijk, zei ook niets. Als we vroeger waar het slaatje was dat hoorde bij het gerecht, gaf hij geen antwoord. Deze keer minder maar kom zeker terug, toffe zaak een aanrader.
Lekker eten en vriendelijk personeel.
Altijd even fijn. .
Heel lekker eten Vriendelijke bediening
Gezellig en lekker gegeten top ! De bediening was top !
Sinds de laatste maal goede verbetering van de bediening voor mij was het goed .
Ik vond het erg duur voor wat we kregen. We hebben ook lang op koffie moeten wachten. De kwaliteit van het eten en de bediening was wel goed maar geen 66 euro waard.
Zeer lekker gegeten, leuke bediening. Fijne sfeer in het restaurant.