Puike service, mooie presentatie van de gerrechten en ...gezellige en warme sfeer
Aangenaam en sfeervol restaurant met een vriendelijke bediening. Het eten en was haast gastronomisch te noemen
Vriendelijke bediening en zeer lekker gegeten !
Vriendelijke bediening, lekker eten, prijs kwaliteit in orde
Altijd vriendelijk en lekker.
Zeer lekker eten , mooi kader , zeer goede bediening. Echt top !!
Mooie setting: de zaak is gezellig ingericht. Het was een zeer lekker ontbijt met speciale twist.
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.Maakte ons bezoek aan de kefstmarkt in Hasselt comleet.
Het eten was lekker, vriendelijke bediening.
Het eten is super lekker , maar we zaten in de veranda buiten… we zaten veel te dicht bij andere mensen en konden hun gesprekken volledig volgen. We zitten liever binnen, en zouden het vervolgens op prijs stellen als we dit kunnen aangeven … wij komen zeer regelmatig en hebben er ook ons huwelijksfeest gegeven. Maar deze keer was het een tegenvaller wat betreft service.
Eten was prima. Bediening duurde lang.
Sfeer, de bediening was zeer vriendelijk , eten zeer lekker lijk altijd
Het was zeer gezellig tafelen. Rustig, snelle bediening, ontbijt was zeer goed.
Lekker eten, prijs/kwaliteit klopt en supervriendelijke bediening. Zeker een aanrader zowel voor eten als voor personeel.
het was lekker, goede muziek, en aangenaam warm.
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Puike service, mooie presentatie van de gerrechten en ...gezellige en warme sfeer
Aangenaam en sfeervol restaurant met een vriendelijke bediening. Het eten en was haast gastronomisch te noemen
Vriendelijke bediening en zeer lekker gegeten !
Vriendelijke bediening, lekker eten, prijs kwaliteit in orde
Altijd vriendelijk en lekker.
Zeer lekker eten , mooi kader , zeer goede bediening. Echt top !!
Mooie setting: de zaak is gezellig ingericht. Het was een zeer lekker ontbijt met speciale twist.
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.Maakte ons bezoek aan de kefstmarkt in Hasselt comleet.
Het eten was lekker, vriendelijke bediening.
Het eten is super lekker , maar we zaten in de veranda buiten… we zaten veel te dicht bij andere mensen en konden hun gesprekken volledig volgen. We zitten liever binnen, en zouden het vervolgens op prijs stellen als we dit kunnen aangeven … wij komen zeer regelmatig en hebben er ook ons huwelijksfeest gegeven. Maar deze keer was het een tegenvaller wat betreft service.
Eten was prima. Bediening duurde lang.
Sfeer, de bediening was zeer vriendelijk , eten zeer lekker lijk altijd
Het was zeer gezellig tafelen. Rustig, snelle bediening, ontbijt was zeer goed.
Lekker eten, prijs/kwaliteit klopt en supervriendelijke bediening. Zeker een aanrader zowel voor eten als voor personeel.
het was lekker, goede muziek, en aangenaam warm.