• nl
  • fr
  • en
14e sterreneditie |   3 — 19 juli 2026
48 deelnemende restaurants
Terug

GOEI GOESTING

Zuivelmarkt 18 - 3500 HASSELT
Zuivelmarkt 18 - 3500 HASSELT
Caviar, Visgerechten, Franse, Italiaanse, Vleesgerechten, Mediterrane, Oosterse, Tea-room, Traditionele, Vegetarische
12/20 Gault&Millau
2021 beoordelingen 2021 beoordelingen
Beoordelingen
Joke R.
05/05/2024 10:24

We gingen voor de verjaardag van mijn partner eten. Heel lekker, mooi en verzorgd gegeten, ook het vuurwerkje op het dessert was een leuke verrassing. Hier gaan we zeker nog eens terug, de kaart bevatte zo veel lekkere dingen dat we het jammer vonden dat we moesten kiezen. Uiteindelijk voor de 4-gangenmenu Goei Goesting gegaan en die was zeer lekker!

Jan D. K.
04/05/2024 16:05

Lekker eten, vriendelijke bediening en plaatsop het terras bij zonnig weer

Jean-Piere K.
03/05/2024 13:07

Vriendelijk onthaal en bediening Lekkere lunchmenu

Katty M.
03/05/2024 11:11

Het was een zeer gezellige, superlekkere en verzorgde afternoon tea ! Voor herhaling vatbaar !

Chris V. L.
02/05/2024 19:58

De frieten waren van slechte kwaliteit. In een gewone brasserie al veel betere frieten gegeten!

Frans D.
02/05/2024 16:46

Lekkere vis en vriendelijke bediening

Benjamin G.
30/04/2024 16:44

Lekker ontbijt, mooie inrichting en goede service.

Gert V.
30/04/2024 10:17

Heerlijk gegeten , vriendelijke bediening

Guy M.
29/04/2024 12:07

Ontbijt was lekker

Jhonny V.
29/04/2024 10:59

Vriendelijke en professionele bediening

Helena P.
28/04/2024 16:53

Lekker eten en goede en vriendelijke bediening!

Maria L.
28/04/2024 12:24

Goede en vlotte service. Vriendelijke bediening

Albert D.
24/04/2024 13:10

Lekker eten en heel verzorgde bediening.

Helga V.
22/04/2024 11:11

super lekker eten , hadden een bongobon voor een super-de-luxe ontbijt en moesten €10 opleggen… Dat is mensen zand in de ogen strooien

Eddy V.
18/04/2024 10:15

kwaliteit vh eten is goed (wel prijzig). Flexibiliteit om af te wjiken van de kaart is sterk geapprecieerd (er was een persoon bij met allergie en daar is gepast op geanticipeerd).

55
56
57
58
Laatste beoordelingen
  • ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
    guy, 70, Januari 18, 2026
  • Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
    Walter, 70, Januari 18, 2026
Alle beoordelingen
Bekijk op kaart
Routebeschrijving
Info
  • Betalingswijzen
    Master Card, Visa, Bancontact, Cash
Faciliteiten en Services
  • Accommodaties
    Faciliteiten mindervaliden, Take-away, Wi-fi
  • Groepscapaciteit
    150
Beoordelingen
Joke R.
05/05/2024 10:24

We gingen voor de verjaardag van mijn partner eten. Heel lekker, mooi en verzorgd gegeten, ook het vuurwerkje op het dessert was een leuke verrassing. Hier gaan we zeker nog eens terug, de kaart bevatte zo veel lekkere dingen dat we het jammer vonden dat we moesten kiezen. Uiteindelijk voor de 4-gangenmenu Goei Goesting gegaan en die was zeer lekker!

Jan D. K.
04/05/2024 16:05

Lekker eten, vriendelijke bediening en plaatsop het terras bij zonnig weer

Jean-Piere K.
03/05/2024 13:07

Vriendelijk onthaal en bediening Lekkere lunchmenu

Katty M.
03/05/2024 11:11

Het was een zeer gezellige, superlekkere en verzorgde afternoon tea ! Voor herhaling vatbaar !

Chris V. L.
02/05/2024 19:58

De frieten waren van slechte kwaliteit. In een gewone brasserie al veel betere frieten gegeten!

Frans D.
02/05/2024 16:46

Lekkere vis en vriendelijke bediening

Benjamin G.
30/04/2024 16:44

Lekker ontbijt, mooie inrichting en goede service.

Gert V.
30/04/2024 10:17

Heerlijk gegeten , vriendelijke bediening

Guy M.
29/04/2024 12:07

Ontbijt was lekker

Jhonny V.
29/04/2024 10:59

Vriendelijke en professionele bediening

Helena P.
28/04/2024 16:53

Lekker eten en goede en vriendelijke bediening!

Maria L.
28/04/2024 12:24

Goede en vlotte service. Vriendelijke bediening

Albert D.
24/04/2024 13:10

Lekker eten en heel verzorgde bediening.

Helga V.
22/04/2024 11:11

super lekker eten , hadden een bongobon voor een super-de-luxe ontbijt en moesten €10 opleggen… Dat is mensen zand in de ogen strooien

Eddy V.
18/04/2024 10:15

kwaliteit vh eten is goed (wel prijzig). Flexibiliteit om af te wjiken van de kaart is sterk geapprecieerd (er was een persoon bij met allergie en daar is gepast op geanticipeerd).

55
56
57
58

Over dit event

  • Over dit event
  • Reserveren voor Restodays
  • Veelgestelde vragen

Reserveer in avant-première

  • Inschrijven

Onze sites

  • www.tablebooker.be
  • www.resto.be
  • www.restodays.be

Contact

Zenchef Belgium BV
De Kleetlaan 5BC, 1831 Diegem
BELGIË
Tel: 02.702.10.77
Fax: 02.726.86.48