Zeer lekker gegeten !! Mooie bordjes en vriendelijk personeel ! Een aanrader !
fijn eten ,goede bediening , gezellig zitten ,vriendelijk personeel ,wij hebben ervan genoten .
Altijd prima geregeld en gezellig
-heel lekker, zeer goede kwaliteit -degustatiegerechten is fijne formule -vriendelijke bediening
Enorm veel keuze om te eten, verzorgd, gezellig zitten, goeie service, niet overdreven duur.
Prima prijs/kwaliteit, fijne en vlotte bediening.
Een mooie zitplaats waar de baby wat rond kon kruipen. En lekker eten. De tijd tussen de gerechten had iets korter mogen zijn en wat meer aandacht voor lege glazen.
Top keuken en top bediening// alles aan een juiste prijs
Heel lekker gegeten en prima bediening.
Warme ontvangst, gezellige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening en héél lekker gegeten!!
Lekkere lunch en prima bediening.
- mooi decor en aangename setting - lekkere kaart, mooie suggesties en lekkere gerechten. De asperges waren top. - prima bediening Een aanrader.
Zeer lekker eten en zeer goede service.
Aangename sfeer , verzorgd eten , goede bediening , eerlijke prijs/ kwaliteit
Sfeer, decor, bediening en eten super goed
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Zeer lekker gegeten !! Mooie bordjes en vriendelijk personeel ! Een aanrader !
fijn eten ,goede bediening , gezellig zitten ,vriendelijk personeel ,wij hebben ervan genoten .
Altijd prima geregeld en gezellig
-heel lekker, zeer goede kwaliteit -degustatiegerechten is fijne formule -vriendelijke bediening
Enorm veel keuze om te eten, verzorgd, gezellig zitten, goeie service, niet overdreven duur.
Prima prijs/kwaliteit, fijne en vlotte bediening.
Een mooie zitplaats waar de baby wat rond kon kruipen. En lekker eten. De tijd tussen de gerechten had iets korter mogen zijn en wat meer aandacht voor lege glazen.
Top keuken en top bediening// alles aan een juiste prijs
Heel lekker gegeten en prima bediening.
Warme ontvangst, gezellige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening en héél lekker gegeten!!
Lekkere lunch en prima bediening.
- mooi decor en aangename setting - lekkere kaart, mooie suggesties en lekkere gerechten. De asperges waren top. - prima bediening Een aanrader.
Zeer lekker eten en zeer goede service.
Aangename sfeer , verzorgd eten , goede bediening , eerlijke prijs/ kwaliteit
Sfeer, decor, bediening en eten super goed