Lekker eten, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit ok.
Lekker. Goede. Vriendelijke bediening. Snel en gezellig
Wij hadden voor het 3-gangenmenu gekozen. Wat kon beter? ....... Eigenlijk niets, kabeljouwhaasje perfect klaargemaakt, romanesco met de correcte bite. De dame blanche was voor ons met z'n 2 bollen de juiste portie, kortweg een aanrader en dan heb ik het niet over de dame blanche, maar over het geheel
Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader in Hasselt. Goed op te volgen
Was zeer lekker, snelle bediening, en vriendelijk personeel Top
Lekker gegeten
Klant gericht Vriendelijk Denken aan de ouderen onder ons.
Leuk , trendy restaurant! Lekkere kost . Vriendelijke, attente bediening . Ook lunch menu in het WE .
Het eten is heerlijk en de ober is ook super vriendelijk en helpt je goed. Super fijne avond gehad!
een zeer goed ontbijt gehad
Wij komen hier al jaren. Lekker eten verzorgd en vriendelijk personeel
Fijne bediening en zeer goede keuken
Mooi gezellig restaurant, goede bediening en lekker eten.
Alles was naar wens en lekker.
We werden verwacht.Hebben een menu besteld.Alles lekker, personeel vriendelijk en behulpzaam. Hebben graag drinkgeld gegeven.
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Lekker eten, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit ok.
Lekker. Goede. Vriendelijke bediening. Snel en gezellig
Wij hadden voor het 3-gangenmenu gekozen. Wat kon beter? ....... Eigenlijk niets, kabeljouwhaasje perfect klaargemaakt, romanesco met de correcte bite. De dame blanche was voor ons met z'n 2 bollen de juiste portie, kortweg een aanrader en dan heb ik het niet over de dame blanche, maar over het geheel
Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader in Hasselt. Goed op te volgen
Was zeer lekker, snelle bediening, en vriendelijk personeel Top
Lekker gegeten
Klant gericht Vriendelijk Denken aan de ouderen onder ons.
Leuk , trendy restaurant! Lekkere kost . Vriendelijke, attente bediening . Ook lunch menu in het WE .
Het eten is heerlijk en de ober is ook super vriendelijk en helpt je goed. Super fijne avond gehad!
een zeer goed ontbijt gehad
Wij komen hier al jaren. Lekker eten verzorgd en vriendelijk personeel
Fijne bediening en zeer goede keuken
Mooi gezellig restaurant, goede bediening en lekker eten.
Alles was naar wens en lekker.
We werden verwacht.Hebben een menu besteld.Alles lekker, personeel vriendelijk en behulpzaam. Hebben graag drinkgeld gegeven.