Zeer lekker, verse producten, vriendelijke bediening.
Personeel heel vriendelijk, lekker eten.
Aantrekkelijk interieur, vlotte en vriendelijke bediening en een fantastische menukaart De bereiding was dan ook nog subliem. Meer dan zomaar een aanrader!
Top
We vonden de keuzemogelijkheid van meerdere kleine gerechtjes fijn. De kwaliteit en de bediening waren top, zoals altijd.
alles prima
Heel lekker
Gezellig sfeer, mooi restaurant, lekker gegeten en goede bediening.
Heel lekker gegeten! Wij hadden ook nog een bon van €5,00 korting. Fijn meegenomen. Fijn terras buiten.
Lekker degustatiemenu, niet echt voldoende als maaltijd. Mooi terras
Gezellig kader, vlotte bediening. Met messen die op tafel lagen wel onmogelijk om vlees re snijden. Vitello tonnato mooi gepresenteerd maar miste smaak. Crème brulde superlekker
Heerlijk eten, fijne bediening
Superlekker, perfecte bediening en zeer aangenaam restaurant!!
Het eten was heel lekker. Prijs kwaliteit was heel goed. Bediening was ondermaats. Onbeleefde ober .
Lekker gegeten in aangename omgeving . Ook ons gezelschap was zeer tevreden over het geluidsniveau van de achtergrondmuziek: we moesten niet roepen om mekaar te verstaan!
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Zeer lekker, verse producten, vriendelijke bediening.
Personeel heel vriendelijk, lekker eten.
Aantrekkelijk interieur, vlotte en vriendelijke bediening en een fantastische menukaart De bereiding was dan ook nog subliem. Meer dan zomaar een aanrader!
Top
We vonden de keuzemogelijkheid van meerdere kleine gerechtjes fijn. De kwaliteit en de bediening waren top, zoals altijd.
alles prima
Heel lekker
Gezellig sfeer, mooi restaurant, lekker gegeten en goede bediening.
Heel lekker gegeten! Wij hadden ook nog een bon van €5,00 korting. Fijn meegenomen. Fijn terras buiten.
Lekker degustatiemenu, niet echt voldoende als maaltijd. Mooi terras
Gezellig kader, vlotte bediening. Met messen die op tafel lagen wel onmogelijk om vlees re snijden. Vitello tonnato mooi gepresenteerd maar miste smaak. Crème brulde superlekker
Heerlijk eten, fijne bediening
Superlekker, perfecte bediening en zeer aangenaam restaurant!!
Het eten was heel lekker. Prijs kwaliteit was heel goed. Bediening was ondermaats. Onbeleefde ober .
Lekker gegeten in aangename omgeving . Ook ons gezelschap was zeer tevreden over het geluidsniveau van de achtergrondmuziek: we moesten niet roepen om mekaar te verstaan!