• nl
  • fr
  • en
14e sterreneditie |   3 — 19 juli 2026
48 deelnemende restaurants
Terug

Het Cordaat

Kempische steenweg 311 - 3500 HASSELT
Kempische steenweg 311 - 3500 HASSELT
Bier , Beer, Belgische
12/20 Gault&Millau
2414 beoordelingen 2414 beoordelingen
RestoDays menu

Chef's menu

Beoordelingen
Patrick J.
10/12/2023 13:38

Lekker gegeten en vriendelijke bediening

Christophe H.
09/12/2023 21:04

Super bediening, zeer lekker gegeten en zoals altijd een toffe gemoedelijke sfeer.

Sabrina R.
09/12/2023 09:43

Mooie zaak, vlotte bediening en fijn gezelschap. Het enige spijtige was dat mijn vis maar 1 oog had…

Marijke M.
08/12/2023 09:46

Het is een leuk, mooi restaurant met vriendelijk personeel en...heel lekker eten! Nog de gepaste wijn erbij... en je geniet van een geslaagde avond!

Lorry D.
08/12/2023 09:27

zeer correcte en vriendelijke ontvangst en service . lunchmenu was wederom zeer lekker en goed gevarieerd ... altijd een plezier om langs te komen

Luc V. H.
06/12/2023 21:09

Top zaak Vriendelijke bediening Lekker eten Top wijn

Jan D. K.
05/12/2023 14:43

Vriendelijke ontvangst en , lekker eten

Geert M.
05/12/2023 11:22

Gezellig, lekker, goede service

Karen D.
04/12/2023 19:18

Vriendelijke bediening, lekker eten, uitgebreide kaart, mooie inrichting

Lutgarde B.
04/12/2023 09:21

Het betere brasserieniveau, vlotte en vriendelijke bediening

geuko v.
03/12/2023 20:46

Uiterst tevreden over kwaliteit van het eten, smaakvol en mooi gepresenteerd. Attente, keurige en vriendelijke bediening.

Jo K.
03/12/2023 18:55

Fagotti was koud, onvoldoende gekookt, droog , de peer microscopisch terug te vinden. Ik heb dit gemeld aan een zeer vriendelijk garcon, die ter compensatie een glas van het huis aanbood. Correct. Dit gerecht is geen aanrader.

Theo R.
03/12/2023 11:45

Fijne zaak. Men deelde ons direct mee welk 3-gangenmenu er was. Vlotte bediening. Regelmatig kwam men langs om ons de gelegenheid te geven nog wat drank bij te bestellen. Lekker eten.

Evi C.
01/12/2023 10:11

Alles klopt altijd. Tof interieur, gezellig, mooi aangeklede tafels, gezellig druk maar niet storend, vriendelijke verzorgde bediening, alles is superlekker en mooi gepresenteerd. Ik kom er echt graag :-)

Custermans A.
01/12/2023 09:17

Het eten was zeer goed en de bediening vriendelijk

75
76
77
78
Laatste beoordelingen
  • Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
    Willy, 69, Januari 18, 2026
  • Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
    Nick, 45, Januari 17, 2026
Alle beoordelingen
RestoDays menu

Chef's menu

Bekijk op kaart
Routebeschrijving
Info
  • Betalingswijzen
    Bancontact, Cash
Faciliteiten en Services
  • Accommodaties
    Parking, Faciliteiten mindervaliden, Wi-fi
Beoordelingen
Patrick J.
10/12/2023 13:38

Lekker gegeten en vriendelijke bediening

Christophe H.
09/12/2023 21:04

Super bediening, zeer lekker gegeten en zoals altijd een toffe gemoedelijke sfeer.

Sabrina R.
09/12/2023 09:43

Mooie zaak, vlotte bediening en fijn gezelschap. Het enige spijtige was dat mijn vis maar 1 oog had…

Marijke M.
08/12/2023 09:46

Het is een leuk, mooi restaurant met vriendelijk personeel en...heel lekker eten! Nog de gepaste wijn erbij... en je geniet van een geslaagde avond!

Lorry D.
08/12/2023 09:27

zeer correcte en vriendelijke ontvangst en service . lunchmenu was wederom zeer lekker en goed gevarieerd ... altijd een plezier om langs te komen

Luc V. H.
06/12/2023 21:09

Top zaak Vriendelijke bediening Lekker eten Top wijn

Jan D. K.
05/12/2023 14:43

Vriendelijke ontvangst en , lekker eten

Geert M.
05/12/2023 11:22

Gezellig, lekker, goede service

Karen D.
04/12/2023 19:18

Vriendelijke bediening, lekker eten, uitgebreide kaart, mooie inrichting

Lutgarde B.
04/12/2023 09:21

Het betere brasserieniveau, vlotte en vriendelijke bediening

geuko v.
03/12/2023 20:46

Uiterst tevreden over kwaliteit van het eten, smaakvol en mooi gepresenteerd. Attente, keurige en vriendelijke bediening.

Jo K.
03/12/2023 18:55

Fagotti was koud, onvoldoende gekookt, droog , de peer microscopisch terug te vinden. Ik heb dit gemeld aan een zeer vriendelijk garcon, die ter compensatie een glas van het huis aanbood. Correct. Dit gerecht is geen aanrader.

Theo R.
03/12/2023 11:45

Fijne zaak. Men deelde ons direct mee welk 3-gangenmenu er was. Vlotte bediening. Regelmatig kwam men langs om ons de gelegenheid te geven nog wat drank bij te bestellen. Lekker eten.

Evi C.
01/12/2023 10:11

Alles klopt altijd. Tof interieur, gezellig, mooi aangeklede tafels, gezellig druk maar niet storend, vriendelijke verzorgde bediening, alles is superlekker en mooi gepresenteerd. Ik kom er echt graag :-)

Custermans A.
01/12/2023 09:17

Het eten was zeer goed en de bediening vriendelijk

75
76
77
78

Over dit event

  • Over dit event
  • Reserveren voor Restodays
  • Veelgestelde vragen

Reserveer in avant-première

  • Inschrijven

Onze sites

  • www.tablebooker.be
  • www.resto.be
  • www.restodays.be

Contact

Zenchef Belgium BV
De Kleetlaan 5BC, 1831 Diegem
BELGIË
Tel: 02.702.10.77
Fax: 02.726.86.48