We hebben genoten van het 4-gangen menu, de drank en ook de bediening was dik in orde!
Lekker eten, mooi gepresenteerd en opgediend zoals het hoort, vriendelijke ontvangst, gezellige drukte.
Lekker en fijne bediening !
Uitgebreide keuze in het menu en zeer vriendelijke bediening.
Zeer tevreden toegankelijk tof restaurant, lekkere moderne borden
Vriendelijke bediening en lekker eten !
Gezellig, ruim, vriendelijk, lekker en goed!
Heel lekker eten ! Supervriendelijke bediening !
Zoals altijd een leuke bediening, wij hadden de 3-gangen menu gekozen. En deze heeft ons gesmaakt. Tot het volgend bezoek volgend jaar!!
Het was weer zeer lekker. En perfecte bediening.
Alles goed geregeld. Gezellige sfeer. Lekker eten. Professionele bediening Een kleine opmerking: het zou fijn zijn als er werd gezegd wat er op ons bord lag ondanks dat we op voorhand onze menukeuze hadden doorgegeven.
Bediening was erg rommelig en onprofessioneel. Diensters waren wel vriendelijk maar erg onervaren.
vriendelijk personeel en lekker gegeten.
Lekker eten
Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest van de vele keren dat ik daar geweest ben, blijf zo verder doen.
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
We hebben genoten van het 4-gangen menu, de drank en ook de bediening was dik in orde!
Lekker eten, mooi gepresenteerd en opgediend zoals het hoort, vriendelijke ontvangst, gezellige drukte.
Lekker en fijne bediening !
Uitgebreide keuze in het menu en zeer vriendelijke bediening.
Zeer tevreden toegankelijk tof restaurant, lekkere moderne borden
Vriendelijke bediening en lekker eten !
Gezellig, ruim, vriendelijk, lekker en goed!
Heel lekker eten ! Supervriendelijke bediening !
Zoals altijd een leuke bediening, wij hadden de 3-gangen menu gekozen. En deze heeft ons gesmaakt. Tot het volgend bezoek volgend jaar!!
Het was weer zeer lekker. En perfecte bediening.
Alles goed geregeld. Gezellige sfeer. Lekker eten. Professionele bediening Een kleine opmerking: het zou fijn zijn als er werd gezegd wat er op ons bord lag ondanks dat we op voorhand onze menukeuze hadden doorgegeven.
Bediening was erg rommelig en onprofessioneel. Diensters waren wel vriendelijk maar erg onervaren.
vriendelijk personeel en lekker gegeten.
Lekker eten
Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest van de vele keren dat ik daar geweest ben, blijf zo verder doen.