Vlotte en vriendelijke bediening. Het eten as lekker en mooi gepresenteerd.
Prima eten. Vlotte bediening.
Vriendelijke en vlotte bediening. Mooie presentaties van de borden en lekker eten. Prima, doe zo verder.
Eten lekker, bediening top
Lekkere menu, vriendelijke en vlotte bediening. Mooi decor en open keuken is leuk. Ik ga zeker terug.
Mooie inrichting, hele vriendelijke bediening, totaal niet stijf ofzo, en toch met de nodige stijl en klasse! Het eten was super! De 4 gangen waren telkens super gepresenteerd en mega lekker! Zeker een aanrader! Hier zien ze ons zeker nog terug! Met of zonder restoday-deal!
heel vriendelijke ontvangst , mooie stijlvolle inrichting uitgebreide keuze , heel lekker eten , gewoon TOP muziek mag ietsjes stiller
Heel vriendelijke en vlotte bediening
Zeer gezellig om te zitten. Maaltijden zeer mooi gepresenteerd en bovendien zeer lekker. Vriendelijk personeel.
Lekker gegeten in een aangename setting
Goede ontvangst Heel lekker gegeten Vriendelijke bediening Aangename gezellige sfeer … TOP!
Modern restaurant, mooie inrichting, leuke open keuken en prima eten. Wij hebben met smaak genoten.
Gezellig ingericht Lekker getafeld Vriendelijke en vlotte bediening Open keuken is leuk om te zien
Lekker gegeten, vriendelijke bediening met een persoonlijke toets
Lekker eten, vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit okee. Mooi kader om te verblijven. We komen zeker terug
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Vlotte en vriendelijke bediening. Het eten as lekker en mooi gepresenteerd.
Prima eten. Vlotte bediening.
Vriendelijke en vlotte bediening. Mooie presentaties van de borden en lekker eten. Prima, doe zo verder.
Eten lekker, bediening top
Lekkere menu, vriendelijke en vlotte bediening. Mooi decor en open keuken is leuk. Ik ga zeker terug.
Mooie inrichting, hele vriendelijke bediening, totaal niet stijf ofzo, en toch met de nodige stijl en klasse! Het eten was super! De 4 gangen waren telkens super gepresenteerd en mega lekker! Zeker een aanrader! Hier zien ze ons zeker nog terug! Met of zonder restoday-deal!
heel vriendelijke ontvangst , mooie stijlvolle inrichting uitgebreide keuze , heel lekker eten , gewoon TOP muziek mag ietsjes stiller
Heel vriendelijke en vlotte bediening
Zeer gezellig om te zitten. Maaltijden zeer mooi gepresenteerd en bovendien zeer lekker. Vriendelijk personeel.
Lekker gegeten in een aangename setting
Goede ontvangst Heel lekker gegeten Vriendelijke bediening Aangename gezellige sfeer … TOP!
Modern restaurant, mooie inrichting, leuke open keuken en prima eten. Wij hebben met smaak genoten.
Gezellig ingericht Lekker getafeld Vriendelijke en vlotte bediening Open keuken is leuk om te zien
Lekker gegeten, vriendelijke bediening met een persoonlijke toets
Lekker eten, vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit okee. Mooi kader om te verblijven. We komen zeker terug