Prijs kwaliteit was top en dat in een leuk kader wat wilt ‘n mens nog meer.
Alles was perfect! Van reservatie tot bediening. Vriendelijke bediening en het eten was lekker.
Zeer lekker eten!! Vriendelijk personeel. gezellige sfeer
Bediening is arrogant en onkundig. Ze profileren zich als het betere restaurant en deze mensen doen dan afbreuk aan de ervaring.
Altijd perfecte service en lekker eten!
Alles was in orde.
Gezellig goede menukaart correcte prijs kwaliteit
Mooie lekkere gerechten, vriendelijke bediening
Lekker, gezellig, top service!
Aangenaam kader. Correcte lunch en goede bediening
Het was heel lekker ,maar het soepje en voorgerechtje waren niet warm genoeg! Dat hebben we gezegd, ons volgende gerechtje was goed warm !
Lekker gegeten, setting is perfect. minpuntje is het bestek , botte messen , oud/ afgeleefd uitziend bestel.
We worden ongelofelijk warm ontvangen, top gastvrouw!
Correcte prijs kwaliteitsverhouding. Super mooi kader en vriendelijke bediening
Het was erg lekker, zeer vriendelijke bediening en gezellige omgeving.
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Prijs kwaliteit was top en dat in een leuk kader wat wilt ‘n mens nog meer.
Alles was perfect! Van reservatie tot bediening. Vriendelijke bediening en het eten was lekker.
Zeer lekker eten!! Vriendelijk personeel. gezellige sfeer
Bediening is arrogant en onkundig. Ze profileren zich als het betere restaurant en deze mensen doen dan afbreuk aan de ervaring.
Altijd perfecte service en lekker eten!
Alles was in orde.
Gezellig goede menukaart correcte prijs kwaliteit
Mooie lekkere gerechten, vriendelijke bediening
Lekker, gezellig, top service!
Aangenaam kader. Correcte lunch en goede bediening
Het was heel lekker ,maar het soepje en voorgerechtje waren niet warm genoeg! Dat hebben we gezegd, ons volgende gerechtje was goed warm !
Lekker gegeten, setting is perfect. minpuntje is het bestek , botte messen , oud/ afgeleefd uitziend bestel.
We worden ongelofelijk warm ontvangen, top gastvrouw!
Correcte prijs kwaliteitsverhouding. Super mooi kader en vriendelijke bediening
Het was erg lekker, zeer vriendelijke bediening en gezellige omgeving.