Heel goede bediening, super mooie zaak en t eten was lekker en vers
Vlotte bediening
Een zeer leuke Valentijnsavond gehad. Het Eten bij Goei Goesting was supper lekker en de bediening was goed. Enig minpuntje was dat het tempo waarin de gangen elkaar opvolgden wel iets te snel was.
Valentijnmenu was zeer lekker. Vlotte en vriendelijke bediening in een leuke omgeving.
altijd top ...
lekker eten, goede bediening en een gezellig kader.
Zeer lekker, fijn kader en vriendelijk personeel. Top ervaring!
goede prijs/kwaliteit mooi gezellig modern interieur
Gezellige zaak. Vriendelijk personeel, heel belangrijk! Lekker en voldoende
Vriendelijke service, heel lekker eten. Een aanrader.
Wij hebben jammer genoeg heel veel last gekregen van desert (creme brulee)
Heerlijk gegeten.
Heerlijk eten en vriendelijk personeel
Gewoon : lekker gegeten en fijne bediening.
Omdat het goed was.
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Heel goede bediening, super mooie zaak en t eten was lekker en vers
Vlotte bediening
Een zeer leuke Valentijnsavond gehad. Het Eten bij Goei Goesting was supper lekker en de bediening was goed. Enig minpuntje was dat het tempo waarin de gangen elkaar opvolgden wel iets te snel was.
Valentijnmenu was zeer lekker. Vlotte en vriendelijke bediening in een leuke omgeving.
altijd top ...
lekker eten, goede bediening en een gezellig kader.
Zeer lekker, fijn kader en vriendelijk personeel. Top ervaring!
goede prijs/kwaliteit mooi gezellig modern interieur
Gezellige zaak. Vriendelijk personeel, heel belangrijk! Lekker en voldoende
Vriendelijke service, heel lekker eten. Een aanrader.
Wij hebben jammer genoeg heel veel last gekregen van desert (creme brulee)
Heerlijk gegeten.
Heerlijk eten en vriendelijk personeel
Gewoon : lekker gegeten en fijne bediening.
Omdat het goed was.