Smaken van de chef
Menu du chef
Chef's special
Fijne bediening. Verfijnd eten.
Kwaliteit en rust.
zeer professionele bediening, heel lekker 3-gangen menu en gezellige setting
aangename sfeer, professionele en vlotte bediening, ik voelde me welkom, en het belangrijkste, lekker eten!
Heel lekker en verfijnd gegeten en vriendelijk personeel
Zeer fijne bediening. Het eten was lekker. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Goede keuken, efficiënte bediening.
Lekker eten, vlotte en zeer aangename bediening.
Was voor ons de eerste keer in het cordaat We kozen voor menu en het was zeer lekker
Mooie locatie voldoende ruimte aan de tafels, geen last van rumoer..geweldige obers en lekker eten , we zijn al verscheidene keren geweest en komen zeker nog terug.
Lekker eten, vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig en warm.
Lekker eten en supervriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!!
Goede bediening, goede kwaliteit met het eten. Wel duur wat betreft de wijnen. Minstens 50 € voor een fles0
Top
Super lekker gegeten en vriendelijke bediening
Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
Smaken van de chef
Menu du chef
Chef's special
Fijne bediening. Verfijnd eten.
Kwaliteit en rust.
zeer professionele bediening, heel lekker 3-gangen menu en gezellige setting
aangename sfeer, professionele en vlotte bediening, ik voelde me welkom, en het belangrijkste, lekker eten!
Heel lekker en verfijnd gegeten en vriendelijk personeel
Zeer fijne bediening. Het eten was lekker. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Goede keuken, efficiënte bediening.
Lekker eten, vlotte en zeer aangename bediening.
Was voor ons de eerste keer in het cordaat We kozen voor menu en het was zeer lekker
Mooie locatie voldoende ruimte aan de tafels, geen last van rumoer..geweldige obers en lekker eten , we zijn al verscheidene keren geweest en komen zeker nog terug.
Lekker eten, vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig en warm.
Lekker eten en supervriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!!
Goede bediening, goede kwaliteit met het eten. Wel duur wat betreft de wijnen. Minstens 50 € voor een fles0
Top
Super lekker gegeten en vriendelijke bediening