• nl
  • fr
  • en
14e sterreneditie |   3 — 19 juli 2026
49 deelnemende restaurants
Terug

Het Cordaat

Kempische steenweg 311 - 3500 HASSELT
Kempische steenweg 311 - 3500 HASSELT
Bier , Beer, Belgische
12/20 Gault&Millau
2414 beoordelingen 2414 beoordelingen
RestoDays menu

Chef's menu

Beoordelingen
Lieve V.
22/03/2023 14:43

Heerlijk eten , perfecte bediening, prachtige locatie

Marc L.
22/03/2023 10:45

Lekker eten - vriendelijke bediening - correcte prijs

Catherine M.
21/03/2023 13:19

Degelijke communicatie/afspraken vooraf, goede ontvangst, vlotte service en uiteraard ook lekker gegeten!

Jos N.
19/03/2023 11:36

Helaas vonden wij de prijs kwaliteit niet correct.

Joël B.
18/03/2023 10:42

lekker en gezellig. vriendelijke jonge blonde dame voor de bediening.

Rita W.
18/03/2023 10:39

VRIENDELIJK, GEZELLIG, VERZORGDE TAFELS, RUIM AANBOD EN ZEER LEKKER GEGETEN.

Pierre B.
18/03/2023 10:10

Het was heel lekker, de mensen die daar werken zeer vriendelijk. Kortom een top avond

Hilde G.
18/03/2023 07:39

Zeer verzorgt, super lekker en correcte bediening. Een geslaagde avond! Voor herhaling vatbaar.

Cecile K.
17/03/2023 09:47

Zeer tevreden : super vriendelijke ontvangst en bediening. Gerechten tot in de puntjes verzorgd, heel lekker, mooi gepresenteerd. Ze verdienen een 10

Ingrid S.
16/03/2023 09:34

Super service en lekker eten zoals gewoonlijk !

Marc V. d. V.
16/03/2023 09:25

Lekker gegeten en prima en vriendelijke bediening.

Jos B.
16/03/2023 09:15

Gezellige setting. Wel geen uitgebreide "eet" kaart en van wat er op de kaart staat is zijn de prijzen nogal aan de hoge kant voor hetgeen het is . De drankenkaart is wel heel uit gebreid

Moniek V.
15/03/2023 12:25

De lunch was heel goed. Ook een prima bediening. Na het voorgerecht was het bijna een uur wachten op het hoofdgerecht. Dat was wel wat lang.

Kathleen V.
15/03/2023 09:12

We hebben heel lekker gegeten én vriendelijk bediend! Topcombo!

Brigitte P. M.
14/03/2023 11:38

de bediening was zeer vlot en vriendelijk. Het kader is ook erg aangenaam. Het eten was zoals steeds zeer goed verzorgd en voldoende. Het eten was goed maar het pastagerecht dat ik net als vorige week genomen heb, omdat ik het zo heerlijk vond ,was minder van smaak. Andere bereider? Vorige keer zat er meer pit in en de zeevruchten waren net op punt

98
99
100
101
Laatste beoordelingen
  • Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie zaal....
    Willy, 69, Januari 18, 2026
  • Heel vlotte en goeie bediening alsook lekker...
    Nick, 45, Januari 17, 2026
Alle beoordelingen
RestoDays menu

Chef's menu

Bekijk op kaart
Routebeschrijving
Info
  • Betalingswijzen
    Bancontact, Cash
Faciliteiten en Services
  • Accommodaties
    Parking, Faciliteiten mindervaliden, Wi-fi
Beoordelingen
Lieve V.
22/03/2023 14:43

Heerlijk eten , perfecte bediening, prachtige locatie

Marc L.
22/03/2023 10:45

Lekker eten - vriendelijke bediening - correcte prijs

Catherine M.
21/03/2023 13:19

Degelijke communicatie/afspraken vooraf, goede ontvangst, vlotte service en uiteraard ook lekker gegeten!

Jos N.
19/03/2023 11:36

Helaas vonden wij de prijs kwaliteit niet correct.

Joël B.
18/03/2023 10:42

lekker en gezellig. vriendelijke jonge blonde dame voor de bediening.

Rita W.
18/03/2023 10:39

VRIENDELIJK, GEZELLIG, VERZORGDE TAFELS, RUIM AANBOD EN ZEER LEKKER GEGETEN.

Pierre B.
18/03/2023 10:10

Het was heel lekker, de mensen die daar werken zeer vriendelijk. Kortom een top avond

Hilde G.
18/03/2023 07:39

Zeer verzorgt, super lekker en correcte bediening. Een geslaagde avond! Voor herhaling vatbaar.

Cecile K.
17/03/2023 09:47

Zeer tevreden : super vriendelijke ontvangst en bediening. Gerechten tot in de puntjes verzorgd, heel lekker, mooi gepresenteerd. Ze verdienen een 10

Ingrid S.
16/03/2023 09:34

Super service en lekker eten zoals gewoonlijk !

Marc V. d. V.
16/03/2023 09:25

Lekker gegeten en prima en vriendelijke bediening.

Jos B.
16/03/2023 09:15

Gezellige setting. Wel geen uitgebreide "eet" kaart en van wat er op de kaart staat is zijn de prijzen nogal aan de hoge kant voor hetgeen het is . De drankenkaart is wel heel uit gebreid

Moniek V.
15/03/2023 12:25

De lunch was heel goed. Ook een prima bediening. Na het voorgerecht was het bijna een uur wachten op het hoofdgerecht. Dat was wel wat lang.

Kathleen V.
15/03/2023 09:12

We hebben heel lekker gegeten én vriendelijk bediend! Topcombo!

Brigitte P. M.
14/03/2023 11:38

de bediening was zeer vlot en vriendelijk. Het kader is ook erg aangenaam. Het eten was zoals steeds zeer goed verzorgd en voldoende. Het eten was goed maar het pastagerecht dat ik net als vorige week genomen heb, omdat ik het zo heerlijk vond ,was minder van smaak. Andere bereider? Vorige keer zat er meer pit in en de zeevruchten waren net op punt

98
99
100
101

Over dit event

  • Over dit event
  • Reserveren voor Restodays
  • Veelgestelde vragen

Reserveer in avant-première

  • Inschrijven

Onze sites

  • www.tablebooker.be
  • www.resto.be
  • www.restodays.be

Contact

Zenchef Belgium BV
De Kleetlaan 5BC, 1831 Diegem
BELGIË
Tel: 02.702.10.77
Fax: 02.726.86.48