Topzaak, zoals altijd goed verzorgde gerechten!!
Vlotte en vriendelijke service. Keuken en bediening draait als een klok. Gerechten waren ook top!
Heerlijk gegeten, goede sfeer, mooie inrichting, en goede bediening...wat wil je nog meer....op een leuke avond
Vriendelijk onthaal, top eten en lekkere wijnen. Prachtige inrichting van het restaurant. :-)
Leuke plek, vriendelijke bediening, lekker eten, zéér uitgebreide wijnkaart.
Lekker en aangename bediening.
ZEER vriendelijk onthaal en service en lekker eten in een aangenaam kader ! We komen zeker terug !
Zeer warme ontvangst met vriendelijk personeel en het eten was ook heel lekker. Aanrader en een heel mooie zaak.
Lekkere menu, vlotte en vriendelijke bediening,
steak tartaar (2x) was te veel gezouten, wou geen scene maken, maar echt niet ok
Lekker en aangenaam zitten.
Gezellige zaak en vriendelijk personeel. Het ontbijt heeft gesmaakt. Ik reserveerde met een bongobon "Luxe ontbijt". Op de site van bongo staat een volledige opsomming van het ontbijt, waaronder een glaasje bubbels, yoghurt. Wij moesten een ontbijt kiezen van de kaart en dan ging het bedrag (49,90 euro) van de rekening. Hadden wij graag een glaasje bubbels dan dienden we een duurder ontbijt te nemen. Dit zouden ze beter op de site van bongo vermelden.
Mooie setting. Vriendelijke bediening en lekker eten.
Amazing place great quality we will go back for sure ❤️
Gezellig en de echte vriendelijke Limburgse warmte.
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Topzaak, zoals altijd goed verzorgde gerechten!!
Vlotte en vriendelijke service. Keuken en bediening draait als een klok. Gerechten waren ook top!
Heerlijk gegeten, goede sfeer, mooie inrichting, en goede bediening...wat wil je nog meer....op een leuke avond
Vriendelijk onthaal, top eten en lekkere wijnen. Prachtige inrichting van het restaurant. :-)
Leuke plek, vriendelijke bediening, lekker eten, zéér uitgebreide wijnkaart.
Lekker en aangename bediening.
ZEER vriendelijk onthaal en service en lekker eten in een aangenaam kader ! We komen zeker terug !
Zeer warme ontvangst met vriendelijk personeel en het eten was ook heel lekker. Aanrader en een heel mooie zaak.
Lekkere menu, vlotte en vriendelijke bediening,
steak tartaar (2x) was te veel gezouten, wou geen scene maken, maar echt niet ok
Lekker en aangenaam zitten.
Gezellige zaak en vriendelijk personeel. Het ontbijt heeft gesmaakt. Ik reserveerde met een bongobon "Luxe ontbijt". Op de site van bongo staat een volledige opsomming van het ontbijt, waaronder een glaasje bubbels, yoghurt. Wij moesten een ontbijt kiezen van de kaart en dan ging het bedrag (49,90 euro) van de rekening. Hadden wij graag een glaasje bubbels dan dienden we een duurder ontbijt te nemen. Dit zouden ze beter op de site van bongo vermelden.
Mooie setting. Vriendelijke bediening en lekker eten.
Amazing place great quality we will go back for sure ❤️
Gezellig en de echte vriendelijke Limburgse warmte.