Lekker ontbijtje en zeer vriendelijk personeel
Zeer lekker gegeten ! Uitstekende bediening. Sterke aanrader!!
Lekker eten voor de juiste prijs !
Zeer lekker gegegeven in een mooi kader. Vriendelijk onthaal en bediening.p
Zoals altijd was het weer lekker Paar minpunten maar over het algemeen wel tevreden Komen zeker terug
Alles was terug prima in orde
Het was enorm lekker en een fantastische bediening.
Altijd,lekker en gezellig,lekker wijntje ,de sancerre en vriendelijke bediening,tot de volgende
lekker gegeten, goede bediening
Lekker gegeten en tevreden over de bediening !
Lekker eten en prima ontvangst en bediening .
Zeer mooie locatie, Zeer vriendelijk personeel en het ontbijt zelf was perfect
Mooi kader, zeer vriendelijke en gepaste bediening door het hele team ! , en mooie gerechten, hedendaags, gemaakt door de chefs.
prima service en lekker eten!
Steeds lekker en vriendelijke bediening!
ZEER GOEDE SERVICE,MOOI KADER IN VERANDA VOORAA...
Zeer tevreden. Verwelkoming en bediening waren...
Lekker ontbijtje en zeer vriendelijk personeel
Zeer lekker gegeten ! Uitstekende bediening. Sterke aanrader!!
Lekker eten voor de juiste prijs !
Zeer lekker gegegeven in een mooi kader. Vriendelijk onthaal en bediening.p
Zoals altijd was het weer lekker Paar minpunten maar over het algemeen wel tevreden Komen zeker terug
Alles was terug prima in orde
Het was enorm lekker en een fantastische bediening.
Altijd,lekker en gezellig,lekker wijntje ,de sancerre en vriendelijke bediening,tot de volgende
lekker gegeten, goede bediening
Lekker gegeten en tevreden over de bediening !
Lekker eten en prima ontvangst en bediening .
Zeer mooie locatie, Zeer vriendelijk personeel en het ontbijt zelf was perfect
Mooi kader, zeer vriendelijke en gepaste bediening door het hele team ! , en mooie gerechten, hedendaags, gemaakt door de chefs.
prima service en lekker eten!
Steeds lekker en vriendelijke bediening!